Webspy skrev:Tackar.
Det kommer en film som visar "sprutet"
Får hoppas att det inte är några allvarligare skador !
euromange skrev:Kan vi inte få se en film när Ni fulmekar också?
andersson turbo skrev:Detta är ett välkänt problem som dyker upp då å då när någon icke turboinvigd men endå galen nog att hålla fullt en liten längre stund provkör hehe
andersson turbo skrev:Kommer ni med lös motor boys så kan jag hjälpa er med mecket
Peter
No1 skrev:Dock ligger 400km/h utom räckhåll för en XX så till vida du inte poppar upp till 450hk+...
Patrik,
SWT Racing...
andersson turbo skrev:- Snip It -
RoLLER skrev:Eftersom man fått lite mersmak på Turbohojar så tänkte jag kika in på din sida
http://www.badtoy.se/images/anderssonturbo/
Den är haxxad mannen, bara så du vet det.
RoLLER skrev:Eftersom man fått lite mersmak på Turbohojar så tänkte jag kika in på din sida
http://www.badtoy.se/images/anderssonturbo/
Den är haxxad mannen, bara så du vet det.
RoLLER skrev:Jag tänkte prioritera den filmen eftersom den kan kanske kan hjälpa till med felsökningen.
andersson turbo skrev:Turbomoppar gillar inte att maxas under längre stunder
Detta är ett välkänt problem som dyker upp då å då när någon icke turboinvigd men endå galen nog att hålla fullt en liten längre stund provkör hehe
Kommer ni med lös motor boys så kan jag hjälpa er med mecket
Peter
Webspy skrev:Hur svårt är det att konvertera till etanol - och vad vinner man på det? kan man göra det utan att bli ruinerad? i helgen som kommer är jag äntligen ledig och ska börja plocka ner hojen. Hoppas kunna få loss motorn då....
andersbrink skrev:Vilken Blackbird har du, förgasare eller sprut?
Du vinner 7% mer i effekt (om det hade varit en ren sugmotor) och du kan ladda på ända upp till en dynamiskt kompression om ca 17:1. Med 8:1 i geometrisk kompression blir det runt 2 bar. Är det förgasare går det relativt enkelt att konvertera, med sprut lär du nog fixa tilläggssprut eller/och större spridare. Upp i bänk lär den iaf för att ställas in.
RoLLER skrev:Hur har det gått.... Har du orkat lösa ut toplockspackningen än?
Var är filmen RoLLER?RoLLER skrev:Hur har det gått.... Har du orkat lösa ut toplockspackningen än?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|