Turborider 2 Killing The Streets trailer

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Släpps och släpps - ngn skitteaser vad jag hört - sen kommer visst ngn skittrailer för att sen ngn skitfilm med en massa siffror som 555, 333 eller var det kanske 6.66 :va har relese i början av maj - men va fasiken vet en skit som mig egentligen!! :krama

Jag dömer inte dig, men det är inte första gången det har hänt att det har blivit förseningar. Men jag får väl tro på det du säger. :krama

Bara jag slipper se/höra om all jävla Big Brother som cirkulerar runt hela tiden, så är jag nöjd med att få se nåt annat :D
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Jag dömer inte dig, men det är inte första gången det har hänt att det har blivit förseningar. Men jag får väl tro på det du säger. :krama

Bara jag slipper se/höra om all jävla Big Brother som cirkulerar runt hela tiden, så är jag nöjd :D

vad e big brother för nåt:va hehe
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Släpps och släpps - ngn skitteaser vad jag hört - sen kommer visst ngn skittrailer för att sen ngn skitfilm med en massa siffror som 555, 333 eller var det kanske 6.66 :va har relese i början av maj - men va fasiken vet en skit som mig egentligen!! :krama

jävligt mycket. iaf vad jag vet såvida det inte är massa bull....... :D
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Smart nog så är den mätaren satt framför original så man kan inte jämföra hur exakt den är i lägre hastigheter. Jag har svårt att tro att den gör 400+ i hastighet faktiskt, troligtvis har dom väl knappat in en annan däckomkrets i den så att den visar lite fel.
Jag kan ha fel, isådanafall är det imponerande och otroligt galet att köra 400+ på en smal landsväg.

drevat kan de vara också....
 

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Ort
Gävle
Hoj
Ja.
Jupp, James bond's nästa vad jag vet!! :huvet

:D

Annars kommer det mycket snart en sorglig streetfilm som normalt inte ses av många personer - tror bestämt att något släpps på Youtube kommande söndag/måndag - men vad vet jag egentligen!! :krama

:D



Hjärndöd vad jag hört!! :brinnerup

Så... vad har släppts på youtube?
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Så... vad har släppts på youtube?

Ssschyy, man får inte diskutera (se bild) här på SH. Ajsing bajsing! :näsblod Tur att ingen nämner namnet för då sprängs SH.com och din dator hämtas för destruktion:gnissla
 

Bifogat

  • visabild[1].jpg
    visabild[1].jpg
    24.2 KB · Visningar: 82

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Visst ja e långt ifrån nån Rossi på att köra men denna kille ligger ju sekel efter g-rider. Första filmen så kör han ju i princip bara på raksträckor & ger hojen fullt =/ men visst burnouten och framförallt wheelieserna är imponerande :tummenupp

Men g-rider är ändå mer underhållning i min bok :yoparty
 
Last edited:

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Lord Ghostrider aka Han-som-inte-får-nämnas-vid-namn! :hihi

Ps. du borde skaffa en orm och döpa den till Nagini bara för att! :näsblod
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top