Kuritas
Mansplaining MC
Om du läser topiken så skriver han "turkar, åk hem...."
och sedan kläcker han ur sig en massa trams om sverigedemokraterna.
Vem som helst kan räkna ut vad han tycker om invandrare/turkar fast än han skriver efteråt "....och lägg er"
Min käre vän, det hela verkar vara ett beklagligt missförstånd. Jag var upprörd över tutandet, och ville ange referens till den nyligen avslutade fotbollsmatchen så att fler skulle kunna relatera till det. Rubriken var en syrlig pastisch på alla de "Ut med packet"-attityder som jag liksom du tycker att vi gärna kan se lite färre av. Jag trodde att min direkta uppföljning med "...och lägg er!" skulle vara en tillräckligt klar signal.
Jag avslutar med att påstå att t.o.m. ett Musse Pigg-parti som SD skulle få min röst denna natt, bara de fick ett slut på tutandet.
Du verkar ha tänt till rejält, och tyvärr har du skjutit lite väl yvigt i alla möjliga riktningar för att man skall kunna anse att du har behållit ansiktet. Gå och lägg dig du med, nyktra till kanske, och i morgon när du läser mitt inlägg igen kanske det klarnar.
Men det var en rejäl harrang med åsikter om "svenskar" du hann få ur dig, imponerande!