Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Om du läser topiken så skriver han "turkar, åk hem...."
och sedan kläcker han ur sig en massa trams om sverigedemokraterna.

Vem som helst kan räkna ut vad han tycker om invandrare/turkar fast än han skriver efteråt "....och lägg er"

Min käre vän, det hela verkar vara ett beklagligt missförstånd. Jag var upprörd över tutandet, och ville ange referens till den nyligen avslutade fotbollsmatchen så att fler skulle kunna relatera till det. Rubriken var en syrlig pastisch på alla de "Ut med packet"-attityder som jag liksom du tycker att vi gärna kan se lite färre av. Jag trodde att min direkta uppföljning med "...och lägg er!" skulle vara en tillräckligt klar signal.

Jag avslutar med att påstå att t.o.m. ett Musse Pigg-parti som SD skulle få min röst denna natt, bara de fick ett slut på tutandet.

Du verkar ha tänt till rejält, och tyvärr har du skjutit lite väl yvigt i alla möjliga riktningar för att man skall kunna anse att du har behållit ansiktet. Gå och lägg dig du med, nyktra till kanske, och i morgon när du läser mitt inlägg igen kanske det klarnar.

Men det var en rejäl harrang med åsikter om "svenskar" du hann få ur dig, imponerande! :)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag är alltid söt..

Fotboll duger i brist på annat, men hockey är alltid de bästa...

Leksand är nog ett lag för dig Jörgen :D
(Förstår att du antagligen inte hänger me i vad jag menar med det riktigt, men de va kul iaf)

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Ni nordbor vet inte hur man visar känslor, det samma händer här varje gång Inter/Milan eller Italien vinner något, och det är ju inte sällan...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Att turkarna firar sin seger i sitt på detta sätt är väl helt acceptabelt, då hela landet förmodligen firar. Men här bor det inte bara turkar. Vi har en hel uppsjö av nationaliteter boendes här. Alla uppskattar inte detta beteende, ska jag upp o jobba så kommer inte jag att uppskatta min grannes firande för att han precis har vunnit 25spänn på en trisslott 02.00.

Så mycket älskar jag inte min medmänniska.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Men jag gissar att du inte riktigt får in samma summor i åskadarintäkter som dom som bygger arenorna? ;)

Vem som helst med en gnutta ironi i kroppen kan räkna ut att killen har humor, trots att hans dotter vaknar.

Jag tycker det verkar vara du som har problem som tänder så väldigt på en gång.

Ja jag har problem, och detta problem är att så många svenskar på detta forum och alla andra ställen jag går, jobbar, lever kommer med såna dumma saker att man tillslut tröttnar. O när man tröttnar och visar det säger alla "titta den där jävla turken får fan ta o samla ihop sig" fast än man egentligen reagerar precis vilken person som helst. Är svensk men föräldrar från Iran, jag lever, beter mig, tänker och gör de flesta saker precis som vilken svensk som helst men ändå ska man behöva se o höra sånt här skit hela tiden.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Ja du du ser hur klok min humoranalys är, du är fotbollsintresserad och vi har inte samma humor. ;)
Äh, nu kom jag inte på nåt fyndigt och roligt o skriva.

Så jag erkänner mig besegrad, kryper ner under täcket i fosterställning och väntar på att helvetet fryser till is. :hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Min käre vän, det hela verkar vara ett beklagligt missförstånd. Jag var upprörd över tutandet, och ville ange referens till den nyligen avslutade fotbollsmatchen så att fler skulle kunna relatera till det. Rubriken var en syrlig pastisch på alla de "Ut med packet"-attityder som jag liksom du tycker att vi gärna kan se lite färre av. Jag trodde att min direkta uppföljning med "...och lägg er!" skulle vara en tillräckligt klar signal.

Jag avslutar med att påstå att t.o.m. ett Musse Pigg-parti som SD skulle få min röst denna natt, bara de fick ett slut på tutandet.

Du verkar ha tänt till rejält, och tyvärr har du skjutit lite väl yvigt i alla möjliga riktningar för att man skall kunna anse att du har behållit ansiktet. Gå och lägg dig du med, nyktra till kanske, och i morgon när du läser mitt inlägg igen kanske det klarnar.

Men det var en rejäl harrang med åsikter om "svenskar" du hann få ur dig, imponerande! :)

Men att bygga en trådrubrik på en känd rasseharang är ju att sticka in foten i buren. :näsblod

Såklart att du hoppades att den skulle missuppfattas av ngn som du sedan kunde käbbla med.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Ja jag har problem, och detta problem är att så många svenskar på detta forum och alla andra ställen jag går, jobbar, lever kommer med såna dumma saker att man tillslut tröttnar. O när man tröttnar och visar det säger alla "titta den där jävla turken får fan ta o samla ihop sig" fast än man egentligen reagerar precis vilken person som helst. Är svensk men föräldrar från Iran, jag lever, beter mig, tänker och gör de flesta saker precis som vilken svensk som helst men ändå ska man behöva se o höra sånt här skit hela tiden.
Men du verkar inte känna dig som en svensk, synd, vi är ett härligt folkslag. :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
En svensk får inte fira o vifta med svenska flaggan för då kommer turkarna o slår oss o kallar oss rasister o svennejävlar.

Jag kanske ska presentera dig för Bullysmile nästa gång du är i stockholm din retsticka. Han är nåågot större än dig, så han vänder säkert lätt uppochned på dig om han mot förmodan skulle få lust! :hihi

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
En svensk får inte fira o vifta med svenska flaggan för då kommer turkarna o slår oss o kallar oss rasister o svennejävlar.

det har vi o tacka sveriges kära nynasitster som anväder svenska flaggan som nån sort rasistisk symbol. att vi accepterar att de smutskastar svenska flaggan på det sättet är fan sjukt. men knyta näven i fickan o sedan skylla alltid på de andra är inget nytt :tungan

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Jag är svensk, men det är svenskarna som får en o fundera över det hela tiden genom att inte behandla eller se en som en svensk.

Jag kan i och för sig förstå hur du känner dig. Som äkta svensk blir jag alltid väl bemött, och aldrig utsatt för förutfattade meningar. När jag går in i affärer ägda av svenskar brukar de så fort de ser mig säga "Välkommen käre landsfrände, vänta lite så skall vi ta fram de finaste varorna, låt oss ge dig lite svensk-rabatt på en gång...". Jag älskar alla svenskar, och alla svenskar älskar mig.

Här skojade jag igen. Inget av ovanstående är sant, förutom kanske första raden.

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Jag kanske ska presentera dig för Bullysmile nästa gång du är i stockholm din retsticka. Han är nåågot större än dig, så han vänder säkert lätt uppochned på dig om han mot förmodan skulle få lust! :hihi

Äh Jörgen skrämm inte upp stakarn, varför ni får se en sådan sida av mig är för jag ser alla på detta forum som ett gäng kamrater för vi delar en sån härligt intresse tillsammans. Och när ens kamrater har denna syn gör en ännu mer förbannad så så arg är jag inte som det låter. Syns man in real brukar det ändå bli en trevlig stämmning :)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03

Troligtvis skulle han väl ge mig på käften såfort han såg mig, han är ju såndär icke-svensk o dem tål ju inte att bli retade.

En såndäringa kul hypotetiskt fråga, om sverige nånsin skulle lyckas vinna en kvartsfinal o ett gäng svenskar blir så glada så dem åker ut o firar på turkvis med ett gäng tutande bilar o viftande flaggor o mitt i alla glädjeyra råkar styra in i ett invandrarområde.
Vad händer då?
Självklart såhär med bullyshits fakta så hoppar invandrarna ut på gatan o firar lika glatt dem, men stämmer det tro?
Det kan ju vara nattens fundering.
Kom med olika förslag på scenarion, guuu va kul vi kan ha :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Om ni såg eftersnacket på 4.an, förmpdligen inte. Men det var en turkisk pizzabagare i sveg som hade sagt under förra matchen att omm turkiet vänder detta 2-0 underläge skulle han gå ut o bada i den 2dm djupa fontänen. Och det gjorde han.

Under dagens match var det en drös med folk i pizzerian som hejade på turkiet, svenskar oxå. Och dom flesta doppade faktiskt fötterna i fontänen efter matchen idag. Firade tillsammans, konstigt nog. Men utan tutor.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Det är så osannolikt att om det hände skulle alla bara stå tysta och gapa tills någon satte ihop en krisgrupp...
Som sedan inte kommer ut till allmänheten på 48h för organisatören var på fest...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept