kajlyl
Tillbaka!
Och hon kör dessutom hoj!?ChaosX skrev:Jajamensan! OCH, hon har både stora bröst, tatuerad och blond! Allt i ett paket! Bättre än IKEA!
Låter perfekt
Och hon kör dessutom hoj!?ChaosX skrev:Jajamensan! OCH, hon har både stora bröst, tatuerad och blond! Allt i ett paket! Bättre än IKEA!
kajlyl skrev:Och hon kör dessutom hoj!?
Låter perfekt
Bingo skrev:Fy för fan! Det var inte dåligt det, inte. Då är det bara en koffert full med tusingar som fattas. Eller inte.
Tom Byron skrev:Jag var kär i hennes kompis så vi partayade en kväll å spelade kort å gick på krogen sedan, hon verkade som en normal tjej iaf......... glad å trevlig
................hm................ hon hade dojor som var knytna ända upp till knäna tog typ 10min att klä på sig............praktiskt.!
Faan va jag råKKar
ChaosX skrev:
Måste även tillägga att hon nu har en bebbe i magen med!!!
Tom Byron skrev:Jag var kär i hennes kompis så vi partayade en kväll å spelade kort å gick på krogen sedan, hon verkade som en normal tjej iaf......... glad å trevlig
................hm................ hon hade dojor som var knytna ända upp till knäna tog typ 10min att klä på sig............praktiskt.!
Faan va jag råKKar
Rigge skrev:STORT!!
ChaosX skrev:Jo, men den kommer i augusti.. Prisa Persson, skatteåterbäringen!
Jepp!!Tom Byron skrev:
Faan va jag råKKar
triple skrev:riktiga tjejer behöver inte pumpa
Tom Byron skrev:Hon måste ha njutit när hon fick tillfälle att partaya med mig, då kan hon sitta å berätta om det när hon mumsar middag med hugh heffner å de andra bunnysarna på "the manison"
DreeTman skrev:Måste instämma med alla kommentarer inne i Motard forumet...
HEDA RÅkkar!
UrbanTiger skrev:Prova att vara ensam i ett dygn i en lägenhet tilsammans med en fiskmås. Efter 10 timmar lär du omvärdera ditt uttalande.
Puckade tjejer driver dig till vansinne, jag lovar.
bmwjohan skrev:jag tycker att silverstedt dominerer.
hon är snygg och lever ett så jävla gött liv.
tänk på vad hon gör. hon åker bara runt och solar och badar och festar och är snygg och tjänar hur mycket pengar på det som helst.
jag har läst en massa saker som att hon tex kan få 50.000kr bara för att hon spenderar en kväll på ett disco. det kallar jag lyx.
jag är i alla fall riktigt avundsjuk.
ReeD skrev:Hmm tiger woods får 20 mille varje gång han ställer upp på en golf turnering.
Vilklen har valt smartast karriär?
bmwjohan skrev:öhhh... va?
jag tror nog inte precis att alla "kändisar" väljer sina kariärer. det blir väl bara som det blir.
det är inte direkt som satt schmacher sitter 15 år gammal och tänker, ska jag bli golfproffs eller formula 1 förare. hade han valt att bli golfare kanske han aldrig fått bättre än 10 i hcp.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |