Tuvängen 080927

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Ok .. har inte rensat så hårt eftersom målet med dagens plåtande var att alla skulle få minst en hyffsad bild på sig själv på banan.
Det kommer en komplettering när jag gått igenom resten och det finns en del slask jag kan kolla i om du inte hittar dig själv bland bilderna.

Bilderna hittar ni i GALLERIET!

Slänger in 2 till här bara för att :)

DSC_9896b.jpg

DSC_9904b.JPG

donj

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Hoj
Hornet -01
Tunga bilder! Att ni är där och fotar gör det så mycket roligare.

Stort TACK för all den tid ni lägger ner!

Ok .. har inte rensat så hårt eftersom målet med dagens plåtande var att alla skulle få minst en hyffsad bild på sig själv på banan.
Det kommer en komplettering när jag gått igenom resten och det finns en del slask jag kan kolla i om du inte hittar dig själv bland bilderna.

Bilderna hittar ni i GALLERIET!

Slänger in 2 till här bara för att :)

Caribia

www.potatoesmc.com
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Suzuki SV650S K1
Du är så fantastiskt bra på att ta bilder, hittade mig själv två ggr:tummenupp

tack tack:)

Wisborg

Åker alldeles för lite =)
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
CBR 600rr,
TACK, Äntligen en bra bild. Måste ju stämma in med alla andra, jag är ruskigt imponerad hur du får till det. Om du hittar fler bilder på mig och viffern så emottages dessa tacksamt. Fråga finns det möjlighet att få råkopian på bild DSC 9639? Har tillgång till bra printer och vill göra nåt fint av den om det är ok.

MVH Stefan

Brumme

The man with the third life
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
VN 1600 CL -04. CB600 Hornet -98
Ännu en gång fastnade min blysläde på bild (går ju inte så fort he he). Lika roligt att vänta på resultatet när man vet att du har varit där och plåtat.
Stoooooort tack för grymma bilder vare sig det är bulten eller tuvis

Conseal

Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Kul att de uppskattas .. håller på med resterande just nu.
Och vad är resterande då ? .. lite andra vinklar .. här är några editerade varianter av vad som komma skall.

DSC_0207b.jpg

DSC_0222b.JPG

DSC_0237b.jpg

De som ligger i galleriet är oredigerade för den som inte hajjat det redan ;)

donj

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Hoj
Hornet -01
Kul att de uppskattas .. håller på med resterande just nu.
Och vad är resterande då ? .. lite andra vinklar .. här är några editerade varianter av vad som komma skall.
De som ligger i galleriet är oredigerade för den som inte hajjat det redan ;)

Aahh, there's more?! Trevligt :) Det ser lovande ut!

Conseal

Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Slänger upp några till bara för att jag har tråkigt och vill slösa på er bandbredd ;)

DSC_0383c.jpg

DSC_0393c.JPG

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Nä det får bli nåt för morgondagen,,men ja har fullt på webservern osså,,så städning kräves :p

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Ahhhh, helt underbara bilder!!! Synd att det är slut för säsongen. Tack alla för en härlig avslutning!

OzMark

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2008
Hoj
Ducati 900ss, Kwaka ZX9R
Ahhhh, helt underbara bilder!!! Synd att det är slut för säsongen. Tack alla för en härlig avslutning!

Måste bara instämma!
Tusen tack för bilderna. :Bugar
De hjälper jättemycket med att finslipa tekniken. Roligt att kolla på alla andra också.
Skulle också vilja tacka alla duktiga instruktörer och allt trevligt folk för en skön, men tyvärr för kort säsong.
Vi ses nästa år!

Udatja

SDK Socio #4682
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
Ducati 916 -98, Såld Monster 620 ie -05
Tack för alla foton! :tummenupp

Nu tycker ju visserligen jag om att titta på min käre sambo :kär (duccen i grön grupp med reflexmärken på toppkåpan ) men måste det finnas 38-tusen foton på honom o bara 3 på mig. :hördu
Han är odräglig nog som han är redan när han kör bättre, nu tvingar han mig att titta på alla foton också :) .

Skulle det nästa gång inte dyka upp några foto på honom så vet jag ju vem som får skulden.....:gnissla

Tack även alla instruktörer, ni är toppen!! :krama Det här var första året med hoj för min del och jag är överraskad över den fantastiska stämningen och kompisandan i dessa sammanhang. Som ny blir man genast omhändertagen o välkomnad i gänget. Kände mig som hemma redan första gången, fantastiskt!! Tack för alla nya bekantskaper o härliga vänner! Det är ju lika roligt att gå runt o snacka med alla som att köra själv.

Synd att det roliga är slut nu, kunde gärna få vara varmt o skönt o hoj-säsong resten av tiden också. Nu skall monstret in på verkstad o bli helt o fint igen inför nästa säsong. Under årets dystra månader skall jag ta mig en ordentlig funderare på om det bli en ny kompis till nästa år eller om lilla monstret får hänga med ett tag till. Känns hårt att sälja sin lilla kompis.

Vi ses nästa år!

många kramar, Hanna *The moose hunter*

Lilldocke

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
Ducati 916sps
Under årets dystra månader skall jag ta mig en ordentlig funderare på om det bli en ny kompis till nästa år eller om lilla monstret får hänga med ett tag till. Känns hårt att sälja sin lilla kompis.

Vi ses nästa år!

många kramar, Hanna *The moose hunter*

Ja, fundera ordentligt. Hojen har mycket att ge, men det är bara att byta till högt dragna pipor så du slipper skrapa i. Lovar att den klarar av att köra om stora starka sporthojar :yoparty

Se nu till att komma på lite Duccearrangemang i vinter så är körsäsongen inte så långt borta :tummenupp

//Anna

Shidoshi

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 848
Fler bilder

Här kommer några previews, ska försöka fixa de andra bilderna imorgon.

Bifogat

• Tommy1.jpg
    Tommy1.jpg
    217.3 KB · Visningar: 39
  • Tommy2.jpg
    Tommy2.jpg
    198.1 KB · Visningar: 51
  • Tommy3.jpg
    Tommy3.jpg
    217.7 KB · Visningar: 56
Nyheter
EICMA 2024