Taz
En Värmlandspôjk han kan
Jezqio skrev:Kanonkul & kanonväder!
Skojsiga vägar på hemresan oxå
Sen att vissa skrapar motorkåpor istället för knäpuckar är väl mindre bra
Å så skyllde han på att det var blött också...
//D
Jezqio skrev:Kanonkul & kanonväder!
Skojsiga vägar på hemresan oxå
Sen att vissa skrapar motorkåpor istället för knäpuckar är väl mindre bra
Taz skrev:Å så skyllde han på att det var blött också...
//D
Tellan skrev:Tack alla för en bra dag, trotts att det va lite bistert i morse, värmen komm ju med kurvorna.
Tack Joppe för vägarna hem det gör nog att smilet sitter i en bra bit in på sen hösten
Tack alla än en gång
n'Lasse skrev:Hur känns ryggen då?
URRJocke skrev:Ryggen känns ok nu. Men tror att jag klippt ett revben, måste nog sticka upp och kolla i kväll. Hugger till när man tar i lite... O lite öm i axeln annrs är det lugnt. Tackar
Taz skrev:Hade du klippt ett revben så skulle du nog känna mer än att det hugger till lite när du tar i... men att åka och kolla sig är ingen dum idé.
//D
WestW skrev:Det är därför man inte ska köra när det är kallt, blött och jävligt. Det blir åkning nästa år också. Hoj åker man när det är varmt, skönt och soligt.
WestW skrev:Det är därför man inte ska köra när det är kallt, blött och jävligt. Det blir åkning nästa år också. Hoj åker man när det är varmt, skönt och soligt.
Taz skrev:Äh, har man inte åkt när det är blött och kallt och jävligt, då uppskattar man inte det soliga, varma, fina lika mycket, tror jag... . Så det är klart att man ska frysa lite. Här hoppar inga halta cocktailåkare... Sen när det blir lite för kallt och det är lite för mycket is på vägen, då kan man alltid ställa bort och ta sig en Värmlandsgrogg!!!
//D
URRJocke skrev:de ska el a e rikte man klare av
Taz skrev:Klart de gör... men jag är lite orolig för hur du skulle klara dig...
URRJocke skrev:"De" som i inte jag menar du
Taz skrev:Utlyser härmed ett officiellt URRJockeVärmlandsgroggtest. Vi behöver naturligtvis några frivilliga som först måste provsmaka att det är rätt kvalisort, sen så får Jocke testa om han står pall. Ok???
//D
Sb skrev:Säg tid och plats och jag anmäler mig som frivillig
Taz skrev:Förstod jag nog att DU skulle göra det Sara... Bra!!! Killarna verkar inte våga...
//D
URRJocke skrev:Hänger med på ett vilkor.... att du ser ut som på avataren
Taz skrev:Trodde inte du var lagd åt det hållet, men kör i blås, det mesta går att ordna... *asg*
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |