Åkte som jag brukar till min favvo GDS (gör-det-självhall) som ligger vid lackarebäck i mölndal för att putsa upp bilen lite, men icke. Macken har packat ihop för evigt.
Åkte vidare söderut till kållereds OKQ8. Där var det översvämning i tvätthallen...
Fick åka halvvägs till skåne för att få bilen ren! (OKQ8 i kungsbacka)
Så min fråga lyder: Vart kan jag tvätta bilen någonstans??? Jag har dock som krav att jag kan tvätta för hand.
Önskemål:
1. Hyffsat billigt. OKQ8 tar 108:- /tim vilket är helt ok.
2. Det ska finnas högtryck samt vanlig slang + varmt och kallt vatten.
3. Dammsugare.
4. Inga jävla "bommar" som slangen hänger ner ifrån taket och som konstant ligger och suddar mot bilen...
5. Rent och snyggt.
6. Inget polettjafs utan hederlig timdebitering.
7. Sist men inte minst möjlighet att skinna bilen efteråt utan att grannen sprutar ner bilen när du ska köra ut...
Många krav, men det borde inte vara så svårt då det finns en hel massa folk som bryr sig om sina bilar.
Tips tack!!
Åkte vidare söderut till kållereds OKQ8. Där var det översvämning i tvätthallen...
Fick åka halvvägs till skåne för att få bilen ren! (OKQ8 i kungsbacka)
Så min fråga lyder: Vart kan jag tvätta bilen någonstans??? Jag har dock som krav att jag kan tvätta för hand.
Önskemål:
1. Hyffsat billigt. OKQ8 tar 108:- /tim vilket är helt ok.
2. Det ska finnas högtryck samt vanlig slang + varmt och kallt vatten.
3. Dammsugare.
4. Inga jävla "bommar" som slangen hänger ner ifrån taket och som konstant ligger och suddar mot bilen...
5. Rent och snyggt.
6. Inget polettjafs utan hederlig timdebitering.
7. Sist men inte minst möjlighet att skinna bilen efteråt utan att grannen sprutar ner bilen när du ska köra ut...
Många krav, men det borde inte vara så svårt då det finns en hel massa folk som bryr sig om sina bilar.
Tips tack!!