Tvätta / Vaxa din hoj?

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
Hejsan!

Är en kille på ganska så snart 18 år som skulle behöva lite extra kulor nu inför hoj köpet som sedan ska äga rum. Tänkte höra hur pass stort intresset skulle vara för att få sin hoj tvättad / vaxad och riktigt ren och fin för en slant?
Se det som att du sponsrar mig till mitt hojköp!
Tacksam för svar!!

MVH Gustaf :)
 

Coola Ola

Guest
boOz skrev:
Hejsan!

Är en kille på ganska så snart 18 år som skulle behöva lite extra kulor nu inför hoj köpet som sedan ska äga rum. Tänkte höra hur pass stort intresset skulle vara för att få sin hoj tvättad / vaxad och riktigt ren och fin för en slant?
Se det som att du sponsrar mig till mitt hojköp!
Tacksam för svar!!

MVH Gustaf :)

Haha, lycka till! De flesta vill nog ta hand om sina egna älsklingar. Dessutom kostar det nog med deg att äga hoj som det är. Det sagt, hoppas det finns gott om folk med problem att göra av med pengar så att även du får din hoj! :)
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
Coola Ola skrev:
Haha, lycka till! De flesta vill nog ta hand om sina egna älsklingar. Dessutom kostar det nog med deg att äga hoj som det är. Det sagt, hoppas det finns gott om folk med problem att göra av med pengar så att även du får din hoj! :)


Precis.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Personligen skulle jag aldrig låta nån putsa min hoj.Du kan säkert skramla ihop till en egen utan att slava för småslantar! extraknäck är det magiska ordet,Bensinmackar,äffaärer mm..Ring runt och kolla:tummenupp
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
twinner skrev:
Personligen skulle jag aldrig låta nån putsa min hoj.Du kan säkert skramla ihop till en egen utan att slava för småslantar! extraknäck är det magiska ordet,Bensinmackar,äffaärer mm..Ring runt och kolla:tummenupp

hehe okejj
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Det är ju inte så att det tar direkt LÅNG tid att gå över de små ytorna hojen har. Jag låter inte någon annan smörja in solkräm på min tjejs rygg, då låter VERKLIGEN inte någon tvätta bågen. :fakta
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
Kay skrev:
Det är ju inte så att det tar direkt LÅNG tid att gå över de små ytorna hojen har. Jag låter inte någon annan smörja in solkräm på min tjejs rygg, då låter VERKLIGEN inte någon tvätta bågen. :fakta


Okejj :)
 

LameViffer

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Kiruna
Hoj
Honda VFR800 -01
Kay skrev:
Det är ju inte så att det tar direkt LÅNG tid att gå över de små ytorna hojen har. Jag låter inte någon annan smörja in solkräm på min tjejs rygg, då låter VERKLIGEN inte någon tvätta bågen. :fakta

Du ska vara glad så länge det bara är solkräm...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top