Två galna!

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Hmm, nästan så jag känner mig träffad. Jag vill ha kul överallt när jag kör hoj, inte bara ute på landet.
Orminge FTW!!!!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Din J*v**el.. :mad: kon inte hit och snacka skit mototyttel heter det ju. :gnissla

Sen är du säker en sån som kör på barn i stan... :finger

Jag tjörde över barn å pangsijonärer förut i mitt liv men nu har Jag blivit frelst å är med i pingstkyrkan där molesterar man barn å pangsijonärer i stället:va

Last edited:

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
ingen
skönt att man kör motard då slipper man alla som säger att man kör som en idiot i stan :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
skönt att man kör motard då slipper man alla som säger att man kör som en idiot i stan :)
Nä, ni är ju bara i vägen.
Där kommer man på bakhjulet nerför mainstreet i 180-200km/h.

Och så är det en MOTARD mitt i vägen. O inte fan flyttar den på sig heller. Så då brukar jag cirkla runt dom bara för att visa mitt missnöje.

Sen vålds börnar jag därifrån, fortfarande på bakhjulet.

jetfuel

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
Skrev-raket-Retta
Sluta gnälla. Fy fan för folk som gnäller och hatar.
Jag hatar alla som gnäller och hatar något.
Låt barnen dö i frid utanför dagis så slipper de växa upp och gnälla.

Vad spelar det för roll om man slagar över ett skrikande barn? Det finns ju så många.

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
ingen

Och så är det en MOTARD mitt i vägen. O inte fan flyttar den på sig heller. Så då brukar jag cirkla runt dom bara för att visa mitt missnöje.

COOLT!!! A/S/L ?

Solid snake

Guest
Mogen nivå i även denna tråden märker jag. Oavsett hur han stavar så förstår ni väl allihopa vad det är han vill ha sagt? Det är väl klart att man kör en sporthoj för att man tycker det är roligt att köra fort. MEN, att köra som ett jävla stolpskott inne i stan är inte okej.
Ameh hallå, lixom lönt me spårthåjj om man inte ska tjöra fort lixom.

EgoGirl

Gammal o grå....
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
suzuki gsx-r 750
Kan man inte helt enkelt köra lugnt i stan och där det finns risk att man skadar andra? och kanske köra mindre lugnt på bana eller så?

Visst, jag håller inte med om att alla hastighetsbegränsningar är vettigt satta, men kan man inte använda hjärnan och köra försiktigt/ta det lugnt på ställen där det finns en ökad risk för att skada andra så borde man inte köra tycker jag.

Sen kan man ju alltid diskutera vad som är ökad risk och inte, men att köra 100 i stan verkar inte så smart...

Trodde sånt ingick i utbildningen för att få körkortet även förr i tiden, men minnet kanske är kort för vissa eller så kanske kortet saknas?

manneman

Guest
Brått lönar sig titta på mig, jag gör kanske inte så smarta grejer men va fan vi har kul dessutom tjänar vi pengar på det.
En tumregel vi har är att på trafikerade leder kan vi gasa hur hårt vi vill men där det finns folk gör vi det inte och skulle vi göra det så blir det på natten.
jag skadar ingen mer än mig själv om jag ger järnet på essingeleden eller 273an.

;)

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc

Jag tror faktiskt att du skojar också, samma som Teo.

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...