Halogen
Apajävel!
ah17 skrev:Lågstatus och låg konkurrens i denna sport/gren.
Nej den enda sport som för samhället framåt är motorsport.
Och hockeyn. OS-guld i hockey är STORT.
ah17 skrev:Lågstatus och låg konkurrens i denna sport/gren.
Nej den enda sport som för samhället framåt är motorsport.
Ha, sanning. Det är väl så. (S)(V)T - Fri television ska ju tilltala "ALLA".valmers skrev:Apropos OS; varför måste alla, inklusive Wikegård som definitivt vet sanningen, låtsas att damishockey är bra? Det blir skrattretande krystat när alla i studion skall låtsas vara politiskt korrekta och undvika jämlikhetskritik. Ett bra svenskt P14-lag skulle vinna OS-guld i damishockey, med lätthet.
valmers skrev:Apropos OS; varför måste alla, inklusive Wikegård som definitivt vet sanningen, låtsas att damishockey är bra? Det blir skrattretande krystat när alla i studion skall låtsas vara politiskt korrekta och undvika jämställdhetskritik. Ett bra svenskt P14-lag skulle vinna OS-guld i damishockey, med lätthet.
valmers skrev:Apropos OS; varför måste alla, inklusive Wikegård som definitivt vet sanningen, låtsas att damishockey är bra? Det blir skrattretande krystat när alla i studion skall låtsas vara politiskt korrekta och undvika jämställdhetskritik. Ett bra svenskt P14-lag skulle vinna OS-guld i damishockey, med lätthet.
SirDave skrev:tveksamt om ett svenska p14-lag spöar exempelvis Canadas damer, de tränar ju med och spelar en hel del mot matcher Canadas bästa juniorer..och har nog därför ett högre tempo i kroppen jämfört med ett p14-lag.
Okej, när det gäller Kanadas damlag kanske det krävs ett P16-lag.SirDave skrev:tveksamt om ett svenska p14-lag spöar exempelvis Canadas damer, de tränar ju med och spelar en hel del mot matcher Canadas bästa juniorer..och har nog därför ett högre tempo i kroppen jämfört med ett p14-lag.
Ey, Ericsson har faktiskt verksamhet i söderort.Markus skrev:Ja, sport är skadligt för ett samhälle. Titta bara på söderort, inga företag, bara jumpasalar och hög kriminalitet.
KalleNorton skrev:Ey, Ericsson har faktiskt verksamhet i söderort.
Näe, dom har fortfarande lokaler vid älvsjö station och telefonplan.Markus skrev:Hade, man. Hade. Nu är det bara Heron City kvar.
fy fan
KalleNorton skrev:Näe, dom har fortfarande lokaler vid älvsjö station och telefonplan.
Jag är student och studerar os allt vad jag kan. Tänkte skriva en c-uppsats om hur mycket tid som läggs framför dumburken under dessa veckor. Jag antecknar varje minut jag sitter o det har blivit några. Är det några andra som vill så kan de även få lägga in hur många minuter det har blivit så jag kan få lite bredare syn på svenska folkets vanor.Halogen skrev:2-2 mot Kanada nu, oliiiidligt spännande!
Jag är hemma med förkylning, vad är din ursäkt?
valmers skrev:Okej, när det gäller Kanadas damlag kanske det krävs ett P16-lag.
Åk själv gubbjävelMarkus skrev:Någon som vet hur det gick för Anja nyss?
Fan vad hon är dålig, tandställning har hon inte ens sparat ihop till heller.
/Text-TV Expert
EDIT:
"Jag vet inte vad som hände"
Kan ingen vänlig själ tala om det? Hon kom på en rutten placering, det är vad som hände. Skam för nationen, usch.
Det där måste vara världens mest ogenomtänkta argument. Du har just gjort varenda sportjournalist arbetslös.BMW R90s skrev:Åk själv gubbjävel
Dee_cati skrev:Precis som citatet säger, så är det: "sport luktar avgaser och bensin, idrott luktar svett".
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |