Två MC-händelser mellan Stockholm-Borlänge med frågor.

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Hoj
Ducati 748, 848
Vem har sagt något om att vara smart , du undrade varför folk överhuvudtaget tog ett kort om man kör för fort och vad allt det nu innebär. Åk ner och fika med gubbarna nu ditt testikel tryne :rofl du låter som att du gick i femte klass Wow... hårt. Ni är så förbannat dumma att ni inte fattar att man retar er och driver med er, ja jag tycker det är kul ibland och för att kolla hur intelligenta faktiskt är. Och ja han har åkt dit en gång tidigare och fick då ta om kortet helt då han körde som ett vildsvin igenom tätbebyggt område och kraschade, det lägger dom antagligen med i bedömningen.
Tyvärr finns lirare som du på riktigt...som inte ens behöver trolla för att det skall se ut som om trollerihatten är på.
Tråkigt nog så, trots förhoppningar om motsatsen, så dyker det ena tillfället efter det andra upp, där man återigen motvilligt får tillfälle till att förvånas över djupet av mänsklig dumhet. Du har berett oss ytterligare ett sådant tillfälle. Tyvärr.

Du deltar liksom utom tävlan. Du är redan där, så djupt nere, där ingen av oss andra vill vara att vi gärna lämnar dig i fred,
Helst av allt så hade vi nog även sluppit de tillfällen då du oturligt nog lyckas ta dig till ytan för att hämta mer luft bara för att sprida mer av de lätt världsfrånvända, uppviglande och på det hela taget rätt onödiga och osammanhängade alstren.

Kan du inte, snälla, stanna där nere? Det finns säkerligen där nere i de mörkare djupen någon som kanske förstår tillräckligt lite för att i avsaknad av bättre vetande kanske, om inte direkt gillar det i alla fall står ut. Snälla?

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Såg som hastigast att Lillencb 1 ville byta nick till Joe Labero, eller foliehatt om det var ledigt.
Såg jag fel?

Täppas

Guest
Är det bara jag som inte gått på flaskan idag... ?

Ihopkrafsat från Tapatalk

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Ja du kanske måste ha ett körkort i tjänsten, svårt att räkna ut för dig kanske...

- - - Updated - - -
Inte???
Är du beroende av körkortet i jobbet och kör fullt med sporthojen på motorvägen är du....
Well...vad heter det där äckliga bajssekretet bävrar utsöndrar?
En 75 liters plastdunk fyllt med det.
Skinnställ och hjälm på det.
Violá, cest toi!
:arsele
konsertpianisten som jonglerar med motorsågar som hobby hälsar och säger att jag är orättvis.

Jag hälsar att han har rätt.
Precis som livet självt.
:fakta

:hej

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Mötte ett gäng av dessa relexvästare på japanska HD-kopior (svenskreggade, 08:eek:r på semester?) i måndags när jag körde ut några fönster med firmabilen.
Zic-zac formation, och hälften av dem låg med fotplattan över på min sida av mittlinjen. Inte en chans att de skulle ta ut lite längre åt höger (läs hålla sig i sin fil) trots att jag kommer i möte med FM9:an å¨en spikrak bit mellan två kurvor, den lilla landsvägen kändes rätt smal där ett tag. Var tvärsäker på att någon stackare skulle få moppa upp ett par medelålders lik från asfalten den eftermiddagen, men det klarade sig.

:dummer

Last edited:

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Mötte ett gäng av dessa relexvästare på japanska HD-kopior (svenskreggade, 08:eek:r på semester?) i måndags när jag körde ut några fönster med firmabilen.
Zic-zac formation, och hälften av dem låg med fotplattan över på min sida av mittlinjen. Inte en chans att de skulle ta ut lite längre åt höger (läs hålla sig i sin fil) trots att jag kommer i möte med FM9:an å¨en spikrak bit mellan två kurvor, den lilla landsvägen kändes rätt smal där ett tag. Var tvärsäker på att någon stackare skulle få moppa upp ett par medelålders lik från asfalten den eftermiddagen, men det klarade sig.

:dummer

Där har du anledningen till att det är omöjligt att få "riktiga" chaufförer att acceptera låghytter och moppemotorer:
Ingen respeCt helt enkelt! Inte ens hojarna ser dig när du sitter nere på backen och kör...

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Där har du anledningen till att det är omöjligt att få "riktiga" chaufförer att acceptera låghytter och moppemotorer:
Ingen respeCt helt enkelt! Inte ens hojarna ser dig när du sitter nere på backen och kör...

Nae, möjligen så, men på dom kostigarna som jag spenderar större delen av tiden, så är det bannemig bra att den är liten och smidig. :kungenavlågalådan

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati