Tvåtaktare ryker mycket

Var köper man torco maxima oljan?

http://www.locknersbilochmc.se/inde...helsyn-rkfri-miljvnlig-3785-liter-2218-detail

Här ovan har du en näthandlare som har Torco Maxxima men de bör finnas i din stad tycker jag. Men jag tror inte Maxxima oljan ryker lika lite som Aspen marin vers så köp hellre Aspen för den luktar godare också. Jag har kört både Aspen och Torco-Maxxima (för landbaserade motorer) och skillnaden i rök är inte stor om ens alls. Men lukten är bättre av Aspen de luktar som deras färdigblandade akrylatbränsle. Jag tror därför båtmotorvers av Aspen slår ut Maxxima i både bra för motorn i och lukt/rök just i ditt specifika fall. Maxximan är nog minst giftig kan man tro men aspen skryter också om hur bra den är för hälsa och miljö:va
Men obs maxximan kan ryka förfärligt om motorn är för fett bestyckad, då ryker den lika mycket som alla andra oljer underligt nog? Aspen är inte lika rökbenägen även om den går fett här o där i registret. Fet bestyckning är största boven när de gäller rökutveckling så duger de inte med någ av dessa oljer så fundera på nerbestyckning i de register du kör mest i typ tomg och mellanreg (trottelnål sänkning) snåla ner lågfart....

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick