Tv 4

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Nyteknik skrev:
Varför inte kamma luggen på teamets hemsida och lägga alla nyheter där?

Av samma anledning som du inte skaffar dig en hemsida och skriver om "Rainey om Rossi och MotoGp" där, kanske :va
 

sandstream

Guest
jP skrev:
Av samma anledning som du inte skaffar dig en hemsida och skriver om "Rainey om Rossi och MotoGp" där, kanske :va
:rofl
jP, du har seglat upp på min topp 10-lista över vettigt folk på SH. :tummenupp
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Eller be Robert registrera sig här. Då skulle han kunna få beröm direkt från oss :)
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
jP skrev:
Av samma anledning som du inte skaffar dig en hemsida och skriver om "Rainey om Rossi och MotoGp" där, kanske :va

Hade jag haft en hårresande talangfull son och något som liknade en hemsida för hans skapligt seriösa satsning hade jag förstås sett till att den uppdaterades med nyheter så att sponsorer, media och intresserade kunde följa med. Verkar det långsökt? Var sak på sin plats, ungefär.
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Nyteknik skrev:
Hade jag haft en hårresande talangfull son och något som liknade en hemsida för hans skapligt seriösa satsning hade jag förstås sett till att den uppdaterades med nyheter så att sponsorer, media och intresserade kunde följa med. Verkar det långsökt?

Det ena utesluter inte det andra.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
jP skrev:
Det ena utesluter inte det andra.

Eftersom det finns mer att läsa om Robert Gull av hans pappa här än på deras site så verkar det faktiskt så.

Seså - vaska av och kamma luggen på hemsidan nu. Om Robert är ett så stort hopp och intressant för oss som gillar racing bör han ha en egen site värd namnet.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Nyteknik skrev:
Eftersom det finns mer att läsa om Robert Gull av hans pappa här än på deras site så verkar det faktiskt så.

Seså - vaska av och kamma luggen på hemsidan nu. Om Robert är ett så stort hopp och intressant för oss som gillar racing bör han ha en egen site värd namnet.

Und? Det finns mer att läsa här om fler förare, än det gör på deras hemsidor.
Dessutom fler kanske läser nyheterna på den här siten än hans egen..
Dags att du kammar dig lite själv kanske? :tungan ;)

Men visst vill vi se massa proffsiga hemsidor för fler förare. Alla har dock kanske inte tid och kunskap att fixa de sakerna. Eller just nu etc.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
oFFkeFF skrev:
Und? Det finns mer att läsa här om fler förare, än det gör på deras hemsidor. Dessutom fler kanske läser nyheterna på den här siten än hans egen. Dags att du kammar dig lite själv kanske? :tungan ;)

Vi har ju varit rörande överens som att vår sport är alldeles för anonym bland andra än redan frälsta motorsportsjälar. Att Robert Gull framträder i TV4:s morgonprogram är ett jättebra exempel på vad som kan göra den mer rumsren och bekant utanför depåområdena.

Någon som lägger ner mycket energi och stora resurser på att komma någonvart som roadracingförare - och som gillar att synas och höras - kan göra mycket för oss som grupp.

Det torde vara mer framgångsrikt att ha en egen webb site som plattform för media, allmänhet och sponsorer att ta del av informationen och sprida budskapet om vår sports förträfflighet än spridda skurar på SH.
 

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Ort
STHLM
Hoj
Många
Nyteknik skrev:
Vi har ju varit rörande överens som att vår sport är alldeles för anonym bland andra än redan frälsta motorsportsjälar. Att Robert Gull framträder i TV4:s morgonprogram är ett jättebra exempel på vad som kan göra den mer rumsren och bekant utanför depåområdena.

Någon som lägger ner mycket energi och stora resurser på att komma någonvart som roadracingförare - och som gillar att synas och höras - kan göra mycket för oss som grupp.

Det torde vara mer framgångsrikt att ha en egen webb site som plattform för media, allmänhet och sponsorer att ta del av informationen och sprida budskapet om vår sports förträfflighet än spridda skurar på SH.

oj oj. vet inte om det är värt att gå in i en disskusion här. Men jag kan ju påpeka att Robbans hemsida www.gull-racing.com uppdateras rätt så ofta, och vad det gäller media så är jag mer än medveten om genomslags kraften. 1996 började jag köra Minimoto i Sverige och kan med stolthet säga att jag med vänner tagit den dit den är idag, delvis genom media men också genom att arrangera åtskilliga race och uppvisningar genom åren. Men jag tycker också att det är kanon med typ såna här forum för att nå ut snabbt till sina själsfränder :tungan (har ju faktiskt ett eget minimotoforum)
Hoppas det duger som förklaring? och att du inte tar illa upp om jag fortsätter informera även här :tungan
Hade gott alla glada 2-hjuls vänner :tummenupp
 
Last edited:

sandstream

Guest
Nyteknik skrev:
Det torde vara mer framgångsrikt att ha en egen webb site som plattform för media, allmänhet och sponsorer att ta del av informationen och sprida budskapet om vår sports förträfflighet än spridda skurar på SH.
En kombination är nog bäst. Jag hade/har ingen aning om vem "Gull" är men nu vet jag lite mer iaf och hans sajt hade jag aldrig trillat in på.
 

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Ort
solna
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
missade robban var det någon som spelade in som kan lägga upp det :Bugar :Bugar
 

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Ort
Stockholm
Hoj
1100 F, och en trave smått
Citat: 1996 började jag med Minimoto i Sverige och kan med stolthet säga att jag tagit den dit den är idag, delvis genom media men också genom att arrangera åtskilliga race och uppvisningar genom åren.

Oj. Det var inte dåligt
 

Tc

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2003
Ort
I en 2:a
Hoj
Sport
Anders G skrev:
oj oj. vet inte om det är värt att gå in i en disskusion här. Men jag kan ju påpeka att Robbans hemsida www.gull-racing.com uppdateras rätt så ofta, och vad det gäller media så är jag mer än medveten om genomslags kraften. 1996 började jag med Minimoto i Sverige och kan med stolthet säga att jag tagit den dit den är idag, delvis genom media men också genom att arrangera åtskilliga race och uppvisningar genom åren. Men jag tycker också att det är kanon med typ såna här forum för att nå ut snabbt till sina själsfränder :tungan (har ju faktiskt ett eget minimotoforum)
Hoppas det duger som förklaring? och att du inte tar illa upp om jag fortsätter informera även här :tungan
Hade gott alla glada 2-hjuls vänner :tummenupp
Det är ett raceforum och du lägger ut info om race,så du behöver inte förklara dig.
Tycker att dina "spridda skurar"kan komma lite oftare :tummenupp
 

Dr.zoom

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2004
Ort
i huset
Hoj
gsx 1100
Citat.
1996 började jag med Minimoto i Sverige och kan med stolthet säga att jag tagit den dit den är idag, delvis genom media men också genom att arrangera åtskilliga race och uppvisningar genom åren.

Det är tungt o ensamt på toppen.
 

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Ort
STHLM
Hoj
Många
Maximum Sweden skrev:
Citat: 1996 började jag med Minimoto i Sverige och kan med stolthet säga att jag tagit den dit den är idag, delvis genom media men också genom att arrangera åtskilliga race och uppvisningar genom åren.

Oj. Det var inte dåligt

Huua Ruskigt fel av mig :huvet Självklart med massa vänners hjälp :) Ber om ursäkt för den :pannkyss

För er som missade och är intresserade så kommer länken här http://www.gull-racing.com/video/4an.wmv
Hade gott alla glada
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Bra med lite media! Körs det något inomhus i år, mitt skrälle har stått det senaste året, men börjar bli sugen på att gasa igen. Har du butiken öppen, så kommer jag in med den snart, börjar bli dags att fixa kopplingen.

Lycka till!

//D
 

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Stockholm City Bikes
Lite nyfiken, hur går det med allround-racing? Är det nerlagt nu?
Kommer Michalela fortsätta köra, hon började väl få upp farten bra nu på slutet?
Och så vill väl alla se hennes pappa vinka till publiken. :D
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top