RED_LiME skrev:5.1 och en projektor... Ja tack
Kom förbi mig en sväng
RED_LiME skrev:5.1 och en projektor... Ja tack
berggren_martin skrev:Själv tillhör jag väl dom som tycker att ljudet är viktigare än bilden för upplevelsen. Många slarvar med den biten.
En budget-LCD med "allt i ett"-ljudsystem för 10 papp kan väl liknas vid en CB250N. Väntar man ut en fin projje på begagnatmarknaden istället och plockar ihop ett strömstarkare ljudpaket med bättre processor, och matchande högtalare, så har man snart en gixxer 1000
Tackar, ska ha det i åtanke.Kingpin skrev:Projektor är kanon. http://www2.blocket.se/view/2135274.htm?l=0&c=1&city=0
Här finns duk om du beslutar dig för att köpa en.
thundrace skrev:Jag har en proj till allt mitt tv-tittande,enda tråkiga är ljuskänsligheten,men annars helt oslagbart,för dem pengarna du pratar om finns bara ett alternativ,Infocus X1, en DLP proj med kanon bild,svart är verkligen svart.Jag hade en 50tkr sanyo som pajade och bytte till en x1 pga av taskig ekonomi men low and behold´,bättre bild på x1'an. Kostar ny idag ca 14-18tkr,beg ca 5-7. Klart prisvärd.Kolla på www.projectorcentral.com.
tobbeviking skrev:Med ljuskänsligheten antar jag att du menar fördragna gardiner om man ska se ngt dagtid?
//Tobbe
Detta är något man måste kolla upp för varje specifik modell tror jag. Ibland kan det sitta samma kretsar i billigare apparater som i de dyrare för progressiva interpoleringen mellan uppdateringarna.Skeebum skrev:För 8kkr skulle jag helt klart satsa på en 50Hz, den ger helt klart mycket bättre bild. Särskilt om du tittar på sport (där det är mycket rörelser).
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|