TV Goggles

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Hej!

Någon som har TV-Goggles eller vad det kan kallas? Vilka är de bästa på marknaden? Funkar det bra att gejma med sådana? Dela med er av er erfarenhet är ni bussiga!

Tack!

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Har inte själv men det är väl först nu (modellerna som visades på CES 2013) som de börjar bli ok, de tidigare har alla fått kritik om att vara för tunga för lite längre bruk vad jag läst mig till.

Sen är det väl inte sådär jättemånga som kommit ut i affärerna, det är väl bara sonys, eller?

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Har inte själv men det är väl först nu (modellerna som visades på CES 2013) som de börjar bli ok, de tidigare har alla fått kritik om att vara för tunga för lite längre bruk vad jag läst mig till.

Sen är det väl inte sådär jättemånga som kommit ut i affärerna, det är väl bara sonys, eller?

Finns många att köpa på nätet, men jag har ingen aning om vad som är bra. Tänker mig något att ha i soffan för att ligga och lira playstation eller så. Det viktiga är att det är fett högupplöst bild som man ser tydligt.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping