TV kanaler med motorsport

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Är det helt omöjligt att med ett abbonemang från en leveratör kunna se både Viasat motor samt Eurosport 1 & 2?

Sitter idag med Boxer samt kabel-TV via föreningen (lokalt byggt utan möjlighet till digital-TV). Har enbart tillgång till Eurosport 1 (eller det finns fler kanaler men dom är inte intressanta :tungan )

Vill ju ha alla tre kanalerna eftersom mycket av WSBK går live på Eurosport 2 och MotoGP på Viasat motor.

Någon som kan tipsa om hur man hade kunnat lösa det. Eller det är helt omöjligt?

Även "alternativa" lösningar hade varit trevligt. Går det dessutom att streama det till kryssboxen hade det varit ännu bättre :tummenupp

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj

Den möjligheten finns men det skulle bli 98:-/race om man även vill se kvalet vilket jag tycker är lite blodigt.

Det ultimata hade varit om man kunde ta det från en leverantör så man kan spela in det på boxen

Jag har de kanalerna med Comhem Digital-tv.

Har ingen möjlighet till Comhem men kan vara bra att veta om föreningen någon gång får tummarna ur r*ven och tar ett beslut på att vi ska ha ny kabel-TV leverantör

Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...