Det är lite roligt med Gordon Ramsey när han ska laga mat med någon kändis. Då blir han lite extra nervös, står och hoppar lite mera än vanligt och kommer med ett lite nervöst skratt emellanåt.nämligen Gordon Ramsey
Nähh. Han skulle äta honom rå och avsluta med hans benmärg.bear grylls skulle tilllaga ramsey över en öppen eld i alaska om han fick chansen
Nähh. Han skulle äta honom rå och avsluta med hans benmärg
Sedan har han bråttom också och då hinner man inte tillaga en hel Gordon - det räcker med inälvor och lite filé.sant, för en rå gordon ramsey inneåller mer proteiner än vilken stek som helst
Sedan har han bråttom också och då hinner man inte tillaga en hel Gordon - det räcker med inälvor och lite filé.
bear grylls skulle tilllaga ramsey över en öppen eld i alaska om han fick chansen
Är det han som åker runt och kör sitt race med "titta på mig, jag äter vad som helst för att hålla uppe tittarsiffrorna"?
bear grylls skulle tilllaga ramsey över en öppen eld i alaska om han fick chansen
Har inte vågat kolla på skiten då han verkar plagiera en av de större töntarna denna sida milleniumskiftet, nämligen Gordon Ramsey. En sån liten utstött människa som blev mobbad när han var liten för sin kraftiga akne som nu försöker ta igen det på andra vuxna människor, pinsamt som få.
Det blir ju bara ännu fånigare med en kopia, för det är väl vad det är?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|