Mattiaz
Värmlandspöjk
Att vara tvpejlare måste vara drömjobbet om man gillar trevligt bemötande, likaså att vara lapplisa
Mattiaz skrev:Är det sant det man hört om att man inte behöver betala licensen om man endast har en Projektor? Det får väl inte sitta nån som hellst mottagare i den iallafall.. så har jag fattat det
berggren_martin skrev:Inom några år kommer alla att vara tvungna att betala i vilket fall. Ordinarie sändningsnät ska ju stängas ner och bereda vägen för digital-tv. Ingen box - ingen tv alltså.
Boxen kommer innebära att ingen slipper undan avgiften. Alltså kommer många fler att betala och avgiften därför att sänkas rejält. ...eller nåt.Mattiaz skrev:Men kommer de fortfarande kräva avgift?
Det ruskiga är att jag hört att en del av tvavgiften går till Tv4..... de är ju förfan en reklambaserad kanal...
Sant eller falskt?
berggren_martin skrev:Boxen kommer innebära att ingen slipper undan avgiften. Alltså kommer många fler att betala och avgiften därför att sänkas rejält. ...eller nåt.
EBS skrev:Är det alltså så att man inte får äga en TV utan att betala TV-avgift? Så jag kan alltså inte ha en TV bara för att titta på video/dvd?
berggren_martin skrev:Boxen kommer innebära att ingen slipper undan avgiften. Alltså kommer många fler att betala och avgiften därför att sänkas rejält. ...eller nåt.
Planen är, vad jag förstått, att digital-tv:n ska kodas enligt något system som gör att man måste betala in pengar motsvarande tv-licensen. Om koden verkligen blir hackningsfri återstår att se.furious skrev:Varför ska boxen innebära det? Jag har box men ingen licens...mina vänner har boxar o inga licenser?
berggren_martin skrev:Planen är, vad jag förstått, att digital-tv:n ska kodas enligt något system som gör att man måste betala in pengar motsvarande tv-licensen. Om koden verkligen blir hackningsfri återstår att se.
rainman skrev:Så fort det sitter en mottagardel i den så är det kört.. om du har en video men ingen tv så är det igentligen samma sak eftersom det sitter mottagare i den...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |