TV-vanor

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Heinrich skrev:
Sopranos börjar på söndag!! :Bugar :Bugar
5:e säsongen, nu med Steve Buscemi i rollistan :yoparty

Än en gång måste det alltså till ett ifrågasättande om man inte borde blivit kriminell so mfan istället, köpt ett stort hus i förorten och haft en massa killar i träningsoveraller som ger en cash... :D

Som jag har längtat, oj oj oj. Söndagen kommer gå åt till att köpa chips och buffa kuddar, dra ut telefonjack osv.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Heinrich skrev:
Isolering som gäller kl.21.20 13 söndagar framöver. :corn

Aldrig att det är 13 avsnitt?!?! Eller...? Förr har det väl bara varit åtta? Det kan väl inte hålla på till v51? Jag tror de splittar på det efter hälften, kör resten efter nyår.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
jag tror inte jag sett på tv med flit på flera år. Däremot tagit hem tv program och sett från datorn till min tv har jag gjort. Håller på att se genom oz nu, är snart på femte säsongen, kanske den bästa serie som gjorts.

Heinrich

Puderluder
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
B
Markus skrev:
Aldrig att det är 13 avsnitt?!?! Eller...? Förr har det väl bara varit åtta? Det kan väl inte hålla på till v51? Jag tror de splittar på det efter hälften, kör resten efter nyår.
Så kommer dom förmodligen att göra :gnissla
Hatar att vänta mitt i en säsong.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Heinrich skrev:
Så kommer dom förmodligen att göra :gnissla
Hatar att vänta mitt i en säsong.

Ja, bara de inte gör som förra året - tar in något skit om två bröder eller bögar eller vad fan de var - plastikkirurgerna. De "lovade" återseende av Sopranos till våren men pga att visningen blev försenad i US så fick de inte börja sända förrän i Maj här och då bedömde SVT att de skulle tappa tittare under sommaren, tvärtom kan man säga att det hade räddat den här piss-sommaren med lite Sopranos...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ni är sålda! :1pajas :brinnerup

Nä men ärligt talat, det var kul att läsa era svar. Jag köper det... antar jag, även om det är svårt att greppa.

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Fan tvtorsk måste vara det lägsta man kan erhålla i "pris".. Jag fattar inte att somliga slaviskt följer pissserier i stil med "vita huset" o "loveboat" + andra liknande serier. En del bekanta till mig går inte att umgås med vissa dagar då de stressat tittar på klockan hela tiden o ojjar sig över att de måste?! hem snart för blä blä börjar snart! Man kan va på bowlinghallen o ha en alltimehigh som man tvärt släpper för tiden!! räcker inte till att spela klart OCH hinna hem till denna dynga! snacka om torsk! tragiska stackare som inte klarar sig utan!
/J

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
jo jag ser även penn & teller: BULLSHIT. väldigt bra och lärorik serie som jag kan rekommendera. Avsnittet om peta och bibeln var inte tråkiga :tummenupp

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska