tv4:as stuntfilm

Pake

Proffs
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 -01
Fotograf skrev:
2451581 Kul att ni tyckte om bilderna. Men det är nog inte många som vet hur man gör tv. Det var jag som filmade och jag har ingen aning hur man ska klippa ihop repotaget, jag bara filmar verkligheten sedan är det en reporter och en redegerare som gör repotaget.

För övrigt så stod det fel fotografnamn i inslaget.

Här är en annan klippning av bilderna.

Bredband: www.altin.se/m1s.wmv
Smalband: www.altin.se/m1l.wmv

Jag skulle skämmas som fotograf att ha med min film o bilder i ett repotage som är så snett vinklat!! Vad är det för Race det pratas om... de "race" som sker på tyresö rakan skulle kunna va vilket rödljus som helst! Inget arrangerat race där inte... Filma Birka cup eller Sthlm open istället... där snackar vi organiserat Race!! Gör om, gör rätt!!

:arsele :arsele

Pake

Proffs
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 -01
KGK skrev:
2452431 dom e inte kvar, ungefär som på nyheterna men lite mer, de gasade på bra:tungan

Inte ens herr "Fotograf" finns kvar.... Han har tagit bort sina inlägg... manligt...

:tomten

DunderDan

Snart ere vår!!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Söker...
granath_ skrev:
2451064 vilka jävla elakingar vi är, ställer bara till med satyg & hindrar ambulanser så att folk dör.. :va

okej, om man hindrar nån enstaka bil, men är det verkligen så att nån någon ggn hindrat ett uttryckningsfordon ? :confused:

Droppade självklart ett litet brev till tv4a igår efter sändningen....ganska snällt:tungan formulerat där jag bad dem hålla sig till fakta nästa gång.........så farliga är vi faktiskt inte......:rolleyes:

Pake

Proffs
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 -01
DunderDan skrev:
2453459 Droppade självklart ett litet brev till tv4a igår efter sändningen....ganska snällt:tungan formulerat där jag bad dem hålla sig till fakta nästa gång.........så farliga är vi faktiskt inte......:rolleyes:

Väntar med spänning på vad de svarar på det... Posta gärna!! :tuttar

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Verkar som om någon eller något har tystat ner användaren "Fotograf" :gnissla
Men skulle ni kunna lägga upp en länk till det här inslaget, hittar det inte på TV4 (rörig sida förövrigt) :(

Johan31

Medlem
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Suzuki RGV 250 VJ23, Honda RC45, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 50, Kawasaki Ninja 400, Suzuki RMZ 450
Jaaaa kära sk.POLITIKER se till att ordna fram pengar till en motorsportarena(ROADRACING,dragracing,supermotard,motocross,speedway,stuntkörning mm...) i sthlmsområdet...:fakta !!Måste vara ända landet i världen som inte har det i närhet till huvudstaden.Bygga nya fotbollsarenor och liknande går bra även fast det redan finns....Ja Sverige är bra unikt när det gäller detta ämne.....:arsele ..!

DunderDan

Snart ere vår!!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Söker...
SLADDVARNING skrev:
2454661 Jaaaa kära sk.POLITIKER se till att ordna fram pengar till en motorsportarena(ROADRACING,dragracing,supermotard,motocross,speedway,stuntkörning mm...) i sthlmsområdet...:fakta !!Måste vara ända landet i världen som inte har det i närhet till huvudstaden.Bygga nya fotbollsarenor och liknande går bra även fast det redan finns....Ja Sverige är bra unikt när det gäller detta ämne.....:arsele ..!
True that:klappar ....kanske ska starta en namninsamling..och trycka upp i näsan på poltikerna samtidigt som vi citerar Latin Kings " som politiker, här får du något att suga på"

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
SLADDVARNING skrev:
2454661 Jaaaa kära sk.POLITIKER se till att ordna fram pengar till en motorsportarena(ROADRACING,dragracing,supermotard,motocross,speedway,stuntkörning mm...) i sthlmsområdet...:fakta !!Måste vara ända landet i världen som inte har det i närhet till huvudstaden.Bygga nya fotbollsarenor och liknande går bra även fast det redan finns....Ja Sverige är bra unikt när det gäller detta ämne.....:arsele ..!
jo håller med, de är ju så dom står o ljuger om skit dom ska fixa och sånt o så står dom o klagar om streetrace o liknande i sthlm området, Och samtidigt så är det svårt att få annordna edps och liknande event på Tullinge för att dom typ ska riva det elelr liknande, Dom är så förbannat smarta:fatta!
Men bara dom har dett bra så är ju allting bra, ne usch och fy nu blev jag förbannad:mad:

DunderDan

Snart ere vår!!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Söker...
Probotector skrev:
2454191 Verkar som om någon eller något har tystat ner användaren "Fotograf" :gnissla
Men skulle ni kunna lägga upp en länk till det här inslaget, hittar det inte på TV4 (rörig sida förövrigt) :(
Du går in på tv4.se klickar på lokala nyheter.......klicka på stockholm....på högra sidan finns en text som lyder se våra sändningar.... när denna kommer upp klicka på den som sändes 18.45 den 11/9-06....voila! inslaget kommer typ 2min 30 sek in i programmet

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring