J-Bone
Ny medlem
Re: Re: Re: muller träff
aha, det skulle alltså bli ett slags "förträff" för de som bor hyfsat nära? Ja, det låter ju bra.
Själv tycker jag att Bikeweek är perfekt för "stora" träffen med tanke på läge, tidpunkt och alla events som kommer att vara där (tälta, bo i skinnstället och dricka bärs ) men det skulle vara intressant att se ett poll-resultat med de olika alternativen.
jocke i köping skrev:Självklart kan en "fika" inte uppväga en riktig träff med allt vad det innebär,,,
men tanken var att under fikandet så kanske vi som är där lär känna varandra lite och snacka oss samman om en bra träffpunkt för en TWIN fest.
mitt förslag är att festen samårdnas med en "vanlig" mc-träff,,, för då behöver inte någon av oss ta på sig att arrangera en sådan jättetillställnig,,,jag vet vad det är för stök att fixa sådant,, kul---visst men inget festande för arrangören om allt ska funka.
lite om sveriges geografi:
om vi nu utgår från att köping är utgångspunkt så är det följande avstånd som gäller.
köping-tokholm ca:140km
köping-Örebro ca:60km
köping-Falun ca:150km
köping-uppsala ca:110km
köping-gävle ca:200km
köping-askersund ca:130km
köping-linköping ca:160km
jag räknar kallt med att dom flesta av oss gärna försöker hålla 100Km/t i medelfart(minst)
vad jag menar med detta är att ingen behöver gå upp i ottan för att köra för en kopp kaffe o träffa galna Twinåkare,,,
det finns gott om skojjiga vägar att fara på härikring åxå,,,.
men visst jag åker gärna till brostugan om det är ett bätre alternativ.
aha, det skulle alltså bli ett slags "förträff" för de som bor hyfsat nära? Ja, det låter ju bra.
Själv tycker jag att Bikeweek är perfekt för "stora" träffen med tanke på läge, tidpunkt och alla events som kommer att vara där (tälta, bo i skinnstället och dricka bärs ) men det skulle vara intressant att se ett poll-resultat med de olika alternativen.