-Kan man inte gilla båda? Jädra borderline-fall e va ni e!
Roligaste twinnen jag testat är väl en kortare tur med en TL1000S, hur trevlig som helst! Fint krut i botten, GÖTT ljud, sköna "vibbar" .
Radfyror ser man fram något i registret med! inget-allt-effekten på en 600cc e skitrolig, en 1000cc radfyra käns lite som en kompromiss, med både vrid och sedan brutal topp, men inte twinnens FETA bottendrag, och grymma smattrande ljud. Jag gillar både och! Dock kan jag säga en sak, en twin på 650cc kommer aldrig vara så rolig som en radfyra på 600cc... Men när vi snackar literkubik så verkar jag vara den enda som tycker om båda, när man läser "sp1 vs r1", eller "twin vs radfyra" osv.
Om någon har en Sp1a o låna ut för o se om jag ändrar åsikt; VARSÅGODA!
Peace love and understanding.
Roligaste twinnen jag testat är väl en kortare tur med en TL1000S, hur trevlig som helst! Fint krut i botten, GÖTT ljud, sköna "vibbar" .
Radfyror ser man fram något i registret med! inget-allt-effekten på en 600cc e skitrolig, en 1000cc radfyra käns lite som en kompromiss, med både vrid och sedan brutal topp, men inte twinnens FETA bottendrag, och grymma smattrande ljud. Jag gillar både och! Dock kan jag säga en sak, en twin på 650cc kommer aldrig vara så rolig som en radfyra på 600cc... Men när vi snackar literkubik så verkar jag vara den enda som tycker om båda, när man läser "sp1 vs r1", eller "twin vs radfyra" osv.
Om någon har en Sp1a o låna ut för o se om jag ändrar åsikt; VARSÅGODA!
Peace love and understanding.
Last edited: