TwinTräffen-Sthlm

CaféRacer

Ny medlem
Gick med
4 Dec 2004
Ort
..
Hoj
..
Jag tycker vi tar reservdagen istället!!!! :Bugar (alltså den 22:a)
Det ska vara mycket bättre väder då, 20 grader i skuggan lovar smhi :tuttar o så kan jag följa med då :)
Komigen fan, vi ändrar! snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla :Bugar
 

FrippeSr

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Ort
Bromma
Hoj
Daytona 675 - 07
Förberedelser

Nu har man nya pipor... synd bara att man inte kör bättre pga dem... :va

Men men lite mer "sång" blev det juh... :D
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
CaféRacer skrev:
Jag tycker vi tar reservdagen istället!!!! :Bugar (alltså den 22:a)
Det ska vara mycket bättre väder då, 20 grader i skuggan lovar smhi :tuttar o så kan jag följa med då :)
Komigen fan, vi ändrar! snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla :Bugar

Så fan heller!!! Jag har ju tagit semester och allt för att kunna vara med!!
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
CaféRacer skrev:
Jag tycker vi tar reservdagen istället!!!! :Bugar (alltså den 22:a)
Det ska vara mycket bättre väder då, 20 grader i skuggan lovar smhi :tuttar o så kan jag följa med då :)
Komigen fan, vi ändrar! snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla :Bugar
Ge mig nummret till din chef/fruga/pojkvän/flickvän eller what ever som krånglar så ska jag prata lite allvar med personen i fråga :fatta! :hihi
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Triggerhappy skrev:
Hoppas också på söndagen :tuttar

Men det va då självaste Merde (Enda franska ordet som låter vettigt :tungan) ge mig nummret till din dopförrättaren så ska jag byta datum på dopet när jag ändå är i farten och pratar allvar med folk :7peta :D
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
TwinSucker skrev:
Men det va då självaste Merde (Enda franska ordet som låter vettigt :tungan) ge mig nummret till din dopförrättaren så ska jag byta datum på dopet när jag ändå är i farten och pratar allvar med folk :7peta :D

Jag döptes för länge sedan *minns tillbaks å drömmer om svunna tider*, Brorsans tjej lär ju dock hugga gashanden av dig om inte jag propert står å ser from ut i kyrkan på lördag då hennes son döps !!
 

CaféRacer

Ny medlem
Gick med
4 Dec 2004
Ort
..
Hoj
..
TwinSucker skrev:
Ge mig nummret till din chef/fruga/pojkvän/flickvän eller what ever som krånglar så ska jag prata lite allvar med personen i fråga :fatta! :hihi

hahaha :tummenupp
Tjejen är ju inte direkt lättövertalad när det gäller sånthär :huvet
Men jag kommer att med alla ansträngningar försöka ta mig dit bakfull som ett as och stå på McDonken 10.30 på lördag :3freak
Sånt här får man bara inte missa :tuttar Jag lyckades ju ta mig dit på ducceklubbens 1:a maj-körning, efter ett hårt valborgsfirande :fyllisar

(men jag hoppas på söndag:) )
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
benkar skrev:
Bäst bara hänga med och se glad ut. Men.... mellan Upplands Väsby och Lunda Livs kan man givetvis (och det har arrangörerna kanske redan tänkt sig) köra via Markim Kyrka, då är det krokigt värre hela vägen den sträckan... :tuttar Men tar ju lite tid, är smalt/krokigt värre där...

/B

Körde där idag!! Ren o fint, inge grus!! :) :) :)
Mycke roligare än transportsträcka. O eftersom de e rätt tidigt på resan så borde alla fortfarande va me!! :D
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
icko skrev:
Körde där idag!! Ren o fint, inge grus!! :) :) :)
Mycke roligare än transportsträcka. O eftersom de e rätt tidigt på resan så borde alla fortfarande va me!! :D
Härligt att höra :tummenupp
Snart ska det MULLRAS i Roslagen *MUAHAAHAH* :yoparty
 

Stjärnan

Rackabajkare
Gick med
23 Mar 2005
Ort
Stockholm/Kyrkhult
Hoj
Yamaha R6 Streetfighter Thumpstar 125,
TwinSucker skrev:
Jag kommer se till att det blir minst en träff till nångång framåt Juli/Augusti...så det är bara att hålla utkik så kommer det!

//TwinSucker

¨Det låter fin fint det, man vill ju inte missa möjligheterna att få mullra ihop med likasinnande en sommardag!!
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
TwinSucker skrev:
Härligt att höra :tummenupp
Snart ska det MULLRAS i Roslagen *MUAHAAHAH* :yoparty

Lördagen blir bättre och bättre när det gäller vädret!

Jag tror på 17 plus, lagom sol och muller (där även jag kan bidra numera)!
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
TwinSucker skrev:
Men vart är alla som har skrivit upp sig på listan...
:hördu Jag vill ha lite action här i tråden :yoparty


<BRÖÖÖL>


Jag och Flyer kommer (sannolikt) mullra, hm - puttra, från Borlänge och ansluta vid startpunkten Upplands-Väsby. Vädret Borlänge-Uppsala ser ut att bli blött dessvärre =(

Jag har inget regnställ. Nån som tar med ett torrt skinnställ som jag byta till när jag kommer fram? ;-)
 

MikkE

Guest
TwinSucker skrev:
Härligt att höra :tummenupp
Snart ska det MULLRAS i Roslagen *MUAHAAHAH* :yoparty
Tur att man känner Roslagens Hundbevakning (väktare) Kanske man kan få dem att säga till farbror blå att allt är helt lugnt i roslagen på lördagen :)
Nädå, nu har jag tjackat nytt objektiv jag jag vill prova också!

Ses på lördag!
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
duckie skrev:
<BRÖÖÖL>


Jag och Flyer kommer (sannolikt) mullra, hm - puttra, från Borlänge och ansluta vid startpunkten Upplands-Väsby. Vädret Borlänge-Uppsala ser ut att bli blött dessvärre =(
Det är låter kanon bortsett från vädret i Uppsala då...

Äsch...det kommer att torka av fartvinden sen när vi är i Roslagen och kör :hihi
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
MikkE skrev:
Tur att man känner Roslagens Hundbevakning (väktare) Kanske man kan få dem att säga till farbror blå att allt är helt lugnt i roslagen på lördagen :)
Nädå, nu har jag tjackat nytt objektiv jag jag vill prova också!

Ses på lördag!

Låter bra det...säg till dom att vad som än rapporteras in så ska det tas som ett falsklarm :tummenupp

Nytt objektiv oxå...NICE! Ser fram emot att få se lite schyssta bilder sen då :banana
 

MikkE

Guest
TwinSucker skrev:
Låter bra det...säg till dom att vad som än rapporteras in så ska det tas som ett falsklarm :tummenupp

Nytt objektiv oxå...NICE! Ser fram emot att få se lite schyssta bilder sen då :banana
Javisst :D:D

Dock ligger man hemma och snorar och hostar, inte världens roligaste. :4skrika Men till lördag kommer jag nog att vara frisk.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top