Tyck synd om mig

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Jag är så gud förbannat förkyld så om jag svalt allt snor jag snytit ut skulle jag gått upp runt 1,5 kg.
 

Bifogat

  • Bild(5).jpg
    Bild(5).jpg
    17.9 KB · Visningar: 57

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Uppsala
Hoj
zxr 750
Robban W skrev:
Jag är så gud förbannat förkyld så om jag svalt allt snor jag snytit ut skulle jag gått upp runt 1,5 kg.

Fan samma här, suger apa! Vem fan uppfann förkylningar egentligen :kocko
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Seriöst! Sprit kan funka, en fet fylla botar det mesta... själv blir jag bara sjuk om jag inte super på två veckor, då är det oftast levern som börjar knipa :va
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Swedie skrev:
Du menar att du förlorat 1.5kg i vikt nu då? :D

Nä det funkar inte åt de hållet.

Det är samma sak som om det är en fågel i ett flygplan.
Blir planet tyngre om fågeln sitter på ett säte än om den flyger?

Nä för om den flyger i planet så trycker den luften under vingarna mot planets golv o därmed är vikten densamma.

Eller nåt i den stilen.
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Det är en digitalkamera va?! :Bugar :yoparty
tummen.jpg
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Robban W, okej! Så ditt snor kan som en fågel, flyga och ej sitta på nått? Det svävar alltid? Så du har svävande snor? schyst :rock
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Swedie skrev:
Robban W, okej! Så ditt snor kan som en fågel, flyga och ej sitta på nått? Det svävar alltid? Så du har svävande snor? schyst :rock

Det som förut var så tryggt o lungt har nu blivit otydligt o skrämmande,
Hade aldrig trott att det skulle bli så här, inte ens i min vildaste fantasi hade jag kunnat förutspå vart det hela bar iväg.
"Jag vill, jag kan o jag gör det" hade förut varit mitt motto.
Men nu är det som om någon dragit bort mattan som jag så tryggt stod på...
Vad ska jag ta mig till?
Vet inte om det någonsin kommer att ta slut, jag vet bara att i stora drag har du kanske ungefär en poäng, jag vet inte i vad men jag vågar inte bagatellisera ditt inlägg utan jag hoppas att allt blivit klarare efter att jag fått med så lite omsvep som möjligt beskrivit det hela ur min synvinkel....:D
 

HanneZ

Guest
de ja bor med har ränneskita o e allmänt dåliga, de bubbla till lite i magen nyss, GISSA om man inte vågar o gå på toa

ja VILL INTE VILL INTE VILL INTE VILL INTE VILL INTE blir sjuk
 

HanneZ

Guest
Robban W: Ja skulle ställa in ventilerna ida föresten, hade plockat ner allt o skulle bara ställa kolven i rätt läga, då passar insex bulten som sitter för hålet som gör att man kan kolla kolvens läge på att bli rund när ja ska skruva dän den, så nu får ja vänta 3 månader på en jefla orginal skruv på japan #"¤&%/"#%¤(/"#¤
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
HanneZ skrev:
de ja bor med har ränneskita o e allmänt dåliga, de bubbla till lite i magen nyss, GISSA om man inte vågar o gå på toa

ja VILL INTE VILL INTE VILL INTE VILL INTE VILL INTE blir sjuk


Är det så där så man måste släppa ut fjärtarna "försiktigt" för man vet inte om det ska komma bajs?
 

HanneZ

Guest
exakt, va ute o sprang förut, fick för mig typ 10 ggr att ja bajsa på mig!
 

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Uppsala
Hoj
zxr 750
HanneZ skrev:
exakt, va ute o sprang förut, fick för mig typ 10 ggr att ja bajsa på mig!

Fan ni ska testa att ha samorella eller vafan det nu heter. Jag hade det en vecka när jag jobbade på slakteri. :arsele De va fan så svårt att inte lägga bromssträck då kan jag lova! :gnissla riktigt härliga tider det.. :va
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
HanneZ skrev:
Robban W: Ja skulle ställa in ventilerna ida föresten, hade plockat ner allt o skulle bara ställa kolven i rätt läga, då passar insex bulten som sitter för hålet som gör att man kan kolla kolvens läge på att bli rund när ja ska skruva dän den, så nu får ja vänta 3 månader på en jefla orginal skruv på japan #"¤&%/"#%¤(/"#¤


Åh nej jag hatar allt sånt där skit. Gängpaj o skruvpaj är värsta skiten. Men finns inte skiten att köpa på närmare håll? Är det en så unik skruv? Hängde inte riktigt med på hur det ser ut men det måste väll gå att fixa en liknande skruv i järnhandel om inte annat såga ett spår i den så den går att skruva med en plattmejsel.
 

HanneZ

Guest
hehe, angående de så har ja en kul historia att berätta, ska göra den kort

en kompis och hans familja va på bussresa till en ö utanför spanien. Första kvällen så fick samtliga resenärer salmonella då välkomnst maten var smittad av detta. min kompis dock va så jävla trött att han gick o la sig. sen så gick alla jävlar o sket ner sig i 1 vecka. värst av allt va på bussresan hem, 50 pers i en buss, alla sket på sig, o dom hade hyffsat många timmar att åka!

HÄRLIT!

lite OT men ändå =P
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top