Tycker ni "G-R" är bra för oss motorcyklister?

G-R Bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

Hygglo

Solskens knutte...
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
XV1600
Som sagt..Tycker ni på Sporthoj att "G-R" gör oss motorcyklister en tjänst när dom spelar in sina filmer??
Det är väl ändå INGEN som får en adrenalinkick av att titta på filmerna, och åker ut i trafiken och kör olagligt? ELLER?
Får vi alla lägre eller högre försäkringspremier tack vare Ghostrider filmerna?
Vad tror ni?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Alla som svarar "ja" på den här frågan kommer utsättas för mobbing från min sida. Alla som svarar "nej" kommer motta hotelser via PM. Dock inte från mig.

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Jag tror att han sabbar något otroligt för oss, felet är inte att det spelas in film, utan att det marknadsförs på sådant sätt att även myndighetspersoner får upp ögonen på de filmerna, och då tror gamle svensson att alla som har "race" bågar apar efter honom i trafiken...

sen finns det säkert någon som apar efter hans beteende i trafiken, och om de då vurpar, så är det till följd av att fel person har fått inspiration av filmen, även fast det är långsökt

ALLA STYR HUR MYCKET MAN VILL GASA SJÄLVA!

-dB

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
r6 -06
Hygglo skrev:
Som sagt..Tycker ni på Sporthoj att "G-R" gör oss motorcyklister en tjänst när dom spelar in sina filmer??
Det är väl ändå INGEN som får en adrenalinkick av att titta på filmerna, och åker ut i trafiken och kör olagligt? ELLER?
Får vi alla lägre eller högre försäkringspremier tack vare Ghostrider filmerna?
Vad tror ni?

Det finns nog många som tittar på filmerna och tänker, fan jag måste ta mc-kort o skaffa en värsting så jag kan köra som ghostrider för det ser ju kul ut. :yoparty
Man undrar hur det går för dom? :confused: Om dom höjer eller sänker premierna. :fatta!

Rocco

Guest
Jag tror inte det påverkar så jätte mycket som vissa vill framhålla här.... Snart märker folk att det är en handfull som kör som GR och då är stormen över. En tjänst gör han nog inte men den kan jag bjuda på....

Seriöst, hur många är det som har sett andra lr hört att andra kört som GR... själv har jag varken sett lr hört.... Man får lita på att folk har sitt omdöme och vet sina gränser....

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
hur fan kan man svara ja eller nej på en fråga ställd som "bra eller dåligt" ????!!!

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
-dB_mike skrev:
Det finns nog många som tittar på filmerna och tänker, fan jag måste ta mc-kort o skaffa en värsting så jag kan köra som ghostrider för det ser ju kul ut. :yoparty
Man undrar hur det går för dom? :confused: Om dom höjer eller sänker premierna. :fatta!

...eller om de personerna bryr sig om att ta styrlappen över huvud taget.
Nej, ser inget positivt med att det krängs filmer i stil med GR. Att det läggs upp här på SH och säljs filmer från klubbar har jag inget emot men de filmerna är mer av typen "inbördesbeundran".

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
GR är ju knappast reprensativ för alla andra motorcyklister..

Och bara för jag sett Evil knevil(stavning?)så tänker jag knappast hoppa med hojen från nått hustak..

SISU

f i n l a n d
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Kawa ZX7R Ninja *såld* | R6an *såld* | Kawasaki KX250 Lapissa
Well well.. shit happens..
huruvida G-R höjer premierna vettefan.. men han ger oss ett eftertraktat "bad boy" image.. fan vad koola vi är! :yoparty

ahum.. eller inte?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...