inget
Hygglo skrev:
Som sagt..Tycker ni på Sporthoj att "G-R" gör oss motorcyklister en tjänst när dom spelar in sina filmer??
Det är väl ändå INGEN som får en adrenalinkick av att titta på filmerna, och åker ut i trafiken och kör olagligt? ELLER?
Får vi alla lägre eller högre försäkringspremier tack vare Ghostrider filmerna?
Vad tror ni?
Så länge han inte kvaddar sig själv eller någon annan så kan det ju knappast vara hans fel att premierna är så höga...
Det är ju snarare alla blåbär som köper värstinghojar som förstahoj och uppenbarligen inte klarar av att hantera dem som leder till att premierna är som de är. GR kan ju inte lastas för att en massa spånskallar med utskitet äppelmos i stället för en hjärna försöker ta efter och göra likadant. Det är INGEN som tvingar dem att köra så. Det är som att anklaga den tuffa tjejen i klassen som först började röka att ha fått alla andra tjejer i gänget att också börja röka. Var och en har en EGEN vilja! De med svag personlighet som är osäkra på sig själva tar naturligtvis efter och försöker vara lika "balla" som han. Nu säger jag inte att alla som kör fort och aktivt är GRwannabees utan jag syftar på dem som ser filmen och sen sticker ut och kör om bilar på högersidan.
De flesta av oss här gillar väl att åka på ett hjul och att köra fort men det är förhoppningsvis pga den egna kicken/ njutningen och inte för att GR gör så...
Måste också tala om att jag köpte GR2 och kommer köpa trean... Jag tycker det är jävligt underhållande att se poliserna bli blåsta. Polisen är bra, men det finns många rötägg också som aldrig ens borde tänkt tanken att bli polis.
Mitt polishat grundar sig i att en nära anhörig till mig blev ihjälkörd av ett fyllo. Jönköpingspolisens arbete i det ärendet var minst sagt katastrofal! Mer tafatta jävlar har jag aldrig skådat. Vilket moppefucko som helst hade skött det bättre. Nog om det.
Det är ju många som klagar på att polisen stoppar och granskar hojar pga felaktigt placerad utrustning etc.... och jag vet flera här i stan som tex. har stått och tankat när en förbipasserande polis har fått syn på dem och tvärnitat och gjort u-sväng och sedan gjort flygande besiktning typ... Rena trakasserier enligt mig. Jag tycker inte att det är mer än rätt att någon jävlas tillbaka mot dem! GR är ett lysande exempel på detta tycker jag!
Dessutom är det ju bra lönsamhet i det han gör.... han har förmodligen mer pengar än både ni och jag...
Så, få se hur många som hoppar på mig nu då....? Någon som känner sig träffad som vill börja?