Nollvision
Jag är min egen nemesis.
Håller med där. En liten Raptor brukar funka fint.Mer troligt är dock att dina hårdiskar inte hänger med.
Packa upp melllan 2 hårdiskar eller köp en nyare snabbare för att öka uppackningsfarten.
Håller med där. En liten Raptor brukar funka fint.Mer troligt är dock att dina hårdiskar inte hänger med.
Packa upp melllan 2 hårdiskar eller köp en nyare snabbare för att öka uppackningsfarten.
Kör en omgång superpi. Ger bra info om processorn är som den ska. Du kan ju även ta och installera speedfan för att se så allt har normala temperaturer.
Packade just upp en 4.4Gb dvd (rar) och den klockade in på 1min 49sek. Windows tar ungefär 30s från att jag trycker på strömknappen till den laddat klart helt.Ska köra det i morgon. Återkommer med resultaten då.
Men vill gärna veta ungefär hur snabbt det tar för er att packa upp en dvd..
Smalt OT:Lite OT, visst var det du som hade överklockat din 6600 till 3,2 ghz eller dylikt?
Packade just upp en 4.4Gb dvd (rar) och den klockade in på 1min 49sek. Windows tar ungefär 30s från att jag trycker på strömknappen till den laddat klart helt.
Edit: Kan väl lägga till att det var mellan två diskar. Uppackning av samma film till samma disk som den låg på gick på 2min 43sek.
Edit2: Processorn är en gammal snikversion, Intel Pentium D 805 (2.66GHz 533MHz original).
fan min dator tar juh sjukt mycket längre tid på sig, som sagt 4.19 (till samma disk).
Provade SuperPI nu, version 1.1 tro ja att det var. Finns det nyare?
1M tog 21.875sek
Processorn verkar ju funka som den ska iaf3171731fan min dator tar juh sjukt mycket längre tid på sig, som sagt 4.19 (till samma disk).
Provade SuperPI nu, version 1.1 tro ja att det var. Finns det nyare?
1M tog 21.875sek
Vad får du för resultat i 3d mark då? Man kan ju jämföra med andra riggar med samma processor.
Processorn verkar ju funka som den ska iaf![]()
För mig tog det ca 3m att packa upp en film på 8.7gb till samma disk![]()
Det känns iaf skönt att höra.![]()
Bara om man kunde få den att boota upp lite snabbare nu så..
Vad har du för disk?![]()
12143 med 3DMARK06 http://service.futuremark.com/compare?3dm06=1138287
Det var bra scores.. här är mina
Är det förresten 32bits vista eller 64bit man ska köra? (Bespara mig vista-pajkastningen tack.)
Tips på en mer passande hdd emottages tacksamt.
Samsung 500GB SATA II NCQ (7200RPM / 16MB Cache / SATA II)
http://www.webhallen.com/prod.php?id=66905
du behöver en S-ATA adapter ifall din PC inte har S-ATA
http://www.webhallen.com/prod.php?id=51010
edit:raptor är snabbare men kostar lite mer, är dock stor skillnad mellan IDE och S-ATA så helt OK med Samsung 500GB
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |