TYSKA racingboots, fifan va najs!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Nu ska vi se här.... vi börjar med ett par PREXPORT från.. tja, säg 1988!
SAM_0620.jpg
SAM_0621.jpg

RIKTIGT coola med klatchigt rött och vitt och därtill dekor i självlysande gulgrönt!!! Notera att man tom bemödat sig att klämma in små självlysande prickar SAMT lite svischiga swooshar i alla möjliga färger! Grymt psykedeliskt! Efter 1988 års måttstock: 10 av 10!!! Efter dagens 12! Grymt vassa!!!! Jag är SÅÅÅÅÅ glad att jag inte slängt dem!

Vidare till ett par Alpinestar från circa 2006
SAM_0622.jpg

SAM_0623.jpg

Här är det riktigt coolt: Nästan lite mexikansk cowboy-boot! Snitsigt svart med svart dekor samt några detaljer med "metall"-glans. Dessutom en tuff vit örn (eller vad fan det är) och en massa plastiga skyddsliknande attribut. FRÄSIGT!!! 10 av 10 EFTER DAGENS MÅTTSTOCK!!!:banana

Sedan ett par Diadora från samma tid
SAM_0624.jpg

SAM_0625.jpg

Nu blir det jobbigt! VITA boots!!!! Med dekor i silver samt små svarta plastbitar som säkert kallas "skydd"!!! JAmen vaffan!!!!! SÄRSKILT vill jag att ni ska lägga märke till framsidan av vaden, med den snitsigt ribbsydda skyddsplostringen i SILVER!!!! Så vidrigt; jag ser ut som kommer ur en Blixt Gordon episod från 1947!!! Tur de var jättebilliga! 1 på en skala till 10.

Så till det vi alla väntat på, nämligen Tysklands svar på galoschen: Daytona!!!!
SAM_0626.jpg

SAM_0627.jpg

Jamen kom och hjälp mig!!! Vill man bli sedd i dessa? Kommer man att ta alla starter i framtiden för alla andra i startfältet ligger på startplattan och skrattar ihjäl sig? Jag tror det kan bli så....

Last edited:

Milleducce

Medlem
Gick med
17 Apr 2005
Hoj
Ducati SS1000 DS
Är inne på 3e säsongen med mina och de är överjävligt bekväma. Kan till och med gå några meter med dem.[/QUOTE]

Vet inte om det är som att svära i kyrkan men jag föredrar kross-stövlar .
Säkra och sköna , både att köra med ( NEJ de är inte svåra att växla med ) och att gå i .
OCH mycket snyggare . Lite macho :-D

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Så till det vi alla väntat på, nämligen Tysklands svar på galoschen: Daytona!!!!
SAM_0626.jpg

SAM_0627.jpg

Jamen kom och hjälp mig!!! Vill man bli sedd i dessa? Kommer man att ta alla starter i framtiden för alla andra i startfältet ligger på startplattan och skrattar ihjäl sig? Jag tror det kan bli så....

Oh Dear! Dom är... eehh... ja... tyska.
:smurfpjucks.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Vill du med det antyda att det är fel på mina fötter???:huvet
Absolut inte. Bara att det är fel på dina Daytona. De är inte kompatibla med dina fötter. Om kollar på kartongen så fattas ju raden:
Die Schuhe passen Moss
Beklagar :7peta

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...heeeelvete så bra de där lär vara, för det var nog det jäkligaste man beskådat i stövelväg... :crash Färgsättningen är ju bara pricken över det berömda...

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Självklart. Blå-vitt är snabbast :fakta Skitsnygga :tummenupp

Nu blir det bara att klippa av lilltån med sekatör och fila ner fotryggen för att de ska passa, eller? ;)

Vid tån var det konstigt nog GOTT om plats. Nej, det var mer trångt över anklarna, det var för lite "Schaumpolster" vid mitt "Knöckelschütz" :mad:

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Blå vitt - nähää jag kör dom i rött - vitt svart! Sen går jag upp dagen innan jag ska köra, tycker det tar lite tid att montera dessa panzarkassen på pedalerna.. Dom blir mjukare efter 500 varv, fast inte i sidoled..

Mina kan "füssenstinken"

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...