totoro
Är fulladdad ibland
Köpte såna där Alpina men helt värdelösa i mina öron. 199kr borta?
Bäst för mej är dom där tjocka gula 3m fortfarande ?
Bäst för mej är dom där tjocka gula 3m fortfarande ?
Jag kan pilla dit mina efter jag tagit på mig hjälmen.Har läst flera trådar om dom som lyckas med sina Airpods Pro i hjälm och varje gång går jag på det och testar och sedan står jag där med värkande röda öron. Fattar inte hur det går att få på och av hjälm. Har testa med buff över öronen men jag lyckas då inte. Annars vore det den perfekta lösningen med noise cancel aktiverat i poddarna.
Öppningsbar hjälm är svaret på ditt problem. Jag har får pilla rätt lurarna lite grann ibland, men brukar gå fint första försöket med min Schuberth C5 hjälm.Har läst flera trådar om dom som lyckas med sina Airpods Pro i hjälm och varje gång går jag på det och testar och sedan står jag där med värkande röda öron. Fattar inte hur det går att få på och av hjälm. Har testa med buff över öronen men jag lyckas då inte. Annars vore det den perfekta lösningen med noise cancel aktiverat i poddarna.
Så det är därför alla äventyrsknuttar står som fyrtorn och trotsar vinden hela den äventyrliga resan hem från kontoret i stan till förortsradhuset!Om man står upp och kör låter det avsevärt mindre än om man sitter ner
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|