totoro
Är fulladdad ibland
Köpte såna där Alpina men helt värdelösa i mina öron. 199kr borta?
Bäst för mej är dom där tjocka gula 3m fortfarande ?
Bäst för mej är dom där tjocka gula 3m fortfarande ?
Jag kan pilla dit mina efter jag tagit på mig hjälmen.Har läst flera trådar om dom som lyckas med sina Airpods Pro i hjälm och varje gång går jag på det och testar och sedan står jag där med värkande röda öron. Fattar inte hur det går att få på och av hjälm. Har testa med buff över öronen men jag lyckas då inte. Annars vore det den perfekta lösningen med noise cancel aktiverat i poddarna.
Öppningsbar hjälm är svaret på ditt problem. Jag har får pilla rätt lurarna lite grann ibland, men brukar gå fint första försöket med min Schuberth C5 hjälm.Har läst flera trådar om dom som lyckas med sina Airpods Pro i hjälm och varje gång går jag på det och testar och sedan står jag där med värkande röda öron. Fattar inte hur det går att få på och av hjälm. Har testa med buff över öronen men jag lyckas då inte. Annars vore det den perfekta lösningen med noise cancel aktiverat i poddarna.
Så det är därför alla äventyrsknuttar står som fyrtorn och trotsar vinden hela den äventyrliga resan hem från kontoret i stan till förortsradhuset!Om man står upp och kör låter det avsevärt mindre än om man sitter ner
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|