Hej!
Jag har nu bytt kolv och cylinder...håller på och kör in den...men nu är det så att den hackar otroligt mycket, det är lååånga hack , trodde först de var avgasporten men sen tog ja loss vajrarna och ställde den i öppet läge...
Den misständer på höga varv alltså och den är rätt död i botten nu när porten är helt öppen, men de kostiga är att den SKA ju varva ur men den gör inte de...har iofs inte testat att byta tändstift...testade att byta huvudmunstycket till 230 från 210...det var inte nån skillnad...
Nu är frågan är de tändningen elr är det nått annat tycker det verkar konstigt att det här händer nu precis när ja bytt kolv och nynikasilerad cylinder...
Vad är fel?
Jag har nu bytt kolv och cylinder...håller på och kör in den...men nu är det så att den hackar otroligt mycket, det är lååånga hack , trodde först de var avgasporten men sen tog ja loss vajrarna och ställde den i öppet läge...
Den misständer på höga varv alltså och den är rätt död i botten nu när porten är helt öppen, men de kostiga är att den SKA ju varva ur men den gör inte de...har iofs inte testat att byta tändstift...testade att byta huvudmunstycket till 230 från 210...det var inte nån skillnad...
Nu är frågan är de tändningen elr är det nått annat tycker det verkar konstigt att det här händer nu precis när ja bytt kolv och nynikasilerad cylinder...
Vad är fel?