RED_LiME skrev:Jag vet inte vilken skola, men dom gick ettan förra året och sen i tvåan byter man skola till annan stad eller nåt sånt skumt, men bara tänkte ifall du kanske visste vilka det var =)
Känner inte igen namnen
RED_LiME skrev:Jag vet inte vilken skola, men dom gick ettan förra året och sen i tvåan byter man skola till annan stad eller nåt sånt skumt, men bara tänkte ifall du kanske visste vilka det var =)
zpeppy skrev:Eftersom alla blir så skitförbannade om man startar en ny tråd så tar ja och frågar en liten fråga i den här gammla tråden
Om man tar bort katalysatorn i min hoj (som jag har hört ska finnas en) ger det nån märkbar effekt då? En fråga till, var kan man hitta carbonreeds till min hoj?
Jamen din dumme!!! Den är ju till för att rena luften inte för att vara motstånd heller. (katalysatorn asså)DJM skrev:du har ingen katalysator det är själva kröken som är stor, ska vara så på 2-taktare= Expansionskammare.
Äru dum på riktigt eller?DJM skrev:du har ingen katalysator det är själva kröken som är stor, ska vara så på 2-taktare= Expansionskammare.
mycket sant.. tur för oss då att vi inte har nån katalisator som drar ner effekten. när den endå inte funkar!.. och vem bryr sig om nateren anyway?.SmackMan skrev:Jag fatar inte varför dom hat katalysator på mc när en katalysator nästan bara funkar under 3000rpm jag antar att katalysatorn sitter nära utblåseteftersom det ska bli varm fort..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |