TZR_Kungen
Ny medlem
Årets Tzr
Köpte denna pärlan i höstas och har nu påbörjat renoveringen. Har stora planer samt fina ideér för denna hojen.............
Har nu strippat den påbörjat lackering samt polering.
Fixat ett svart/rött kåpsett ist för det vit/röda. Har dock inte den svarta tanken, är väldigt intresserad om du har en sådan till salu.
Ska inköpa nya blinkers, kåpglas, backspeglar mm...
Skall poleras:
Polera ramen
Polera svingen
Polera övre styrkronan
Polera passagerar handtaget
Gaffelbenen
Styrändarna
Delar till lackning:
Bakre delen utav ramen
Sidostöd
Lampfäste
Fotpinne hållare
Undre styrkrona
Bakdämparen
Fälgarna, skall dock polera kanterna.
Motorkåpa vänster
Kedjeskydd
(Är väldigt sugen på fälgar till en 90:a och uppåt, hör av dig om du har sådana till salu. Jag köper dem!)
Avgassystemet, skall även där polera upp ljuddämparen.
Fotbromsen
Säkert en massa saker som jag har glömt att skriva ner som jag kommer på senare.
Har inte kommit på hur man lägger in bilder ännu, men så fort jag får reda på hur man gör så lägger jag upp.
Köpte denna pärlan i höstas och har nu påbörjat renoveringen. Har stora planer samt fina ideér för denna hojen.............
Har nu strippat den påbörjat lackering samt polering.
Fixat ett svart/rött kåpsett ist för det vit/röda. Har dock inte den svarta tanken, är väldigt intresserad om du har en sådan till salu.
Ska inköpa nya blinkers, kåpglas, backspeglar mm...
Skall poleras:
Polera ramen
Polera svingen
Polera övre styrkronan
Polera passagerar handtaget
Gaffelbenen
Styrändarna
Delar till lackning:
Bakre delen utav ramen
Sidostöd
Lampfäste
Fotpinne hållare
Undre styrkrona
Bakdämparen
Fälgarna, skall dock polera kanterna.
Motorkåpa vänster
Kedjeskydd
(Är väldigt sugen på fälgar till en 90:a och uppåt, hör av dig om du har sådana till salu. Jag köper dem!)
Avgassystemet, skall även där polera upp ljuddämparen.
Fotbromsen
Säkert en massa saker som jag har glömt att skriva ner som jag kommer på senare.
Har inte kommit på hur man lägger in bilder ännu, men så fort jag får reda på hur man gör så lägger jag upp.