Biifer skrev:Den tänder inte!
Måste kolla vad det som är fel! Antingen är det generatorn lr så är det CDI boxen! DYRT
oXydex skrev:Slänger in en bild på min TZR då bara för att störa lite i tråden
TZR-tiden va en tid man minns iaf. en lagom bra hoj va detmen dock så nöp den ett par gånger så efter andra gången så byttes den bort mot en KDX
Poffer skrev:bild???
det kan du låna på närmsta mcv.. eller så kan du köpa en för en liten slant..Biifer skrev:Men jag får inte av svänghjulet! Man måste ju ha ett jävla specialverktyg!
Biifer skrev:Det är en liten grej man skruvar på där muttern brukar sitta! I den ska men sen jänga i en till skruv och på så sätt trycka ut svänghjulet! Går det att låna på en LOKAL verkstag? Jamenar det måste ju vara rätt storlek! TZR är ju ingen vanlig model!
Här kommer bilden! Där muttern nu sitter ska man skruva dit en annan grej som man i sin tur skruvar i en till skruv i och på de sättet trycker ut Hoppas ni fattarcRoC skrev:Ta en bild!
Vad jag förstår så går det väl med en vanlig avdragare?
Biifer skrev:Här kommer bilden! Där muttern nu sitter ska man skruva dit en annan grej som man i sin tur skruvar i en till skruv i och på de sättet trycker ut Hoppas ni fattar
[/QUOTE]
'
ja vet hur d funkar... riktigt smidig liten mojäng..
illa för dig...cRoC skrev:Ahhh just typiskt att jag inte har några pengar just nu, men tack i alla fall. Måste köpa hjälm och helst kåpglas/backspeglar också
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|