Du får ta en kaffe med kritorna för att få lite extra energi.Jag har inte tillräckligt med kritor för att förklara skillnaden.
När kommer kritor...åh vad jag väntar God Jul!
Too late then......Jag fick inga I julklapp, kanske nästa jul.
Åh nä det är ju tvärtom fattar du väl! Ingen vaccin spruta!! Mvh folie hatt!Snart kanske vi vet syftet med "covid"....
Foliehatten jag har på mig säjer att det var ingen "olycka" eller "sjuk fladderfitta"
Besökarna bär på bakterier/ virus som vi behöver bygga motståndskraft mot- så ett vaccin kan va bra att ha för att vi inte alla ska dö.
#foliehatten#
Haah, 3:37 där är senaste versionen av Space Invaders.
Haha nä det tror jag inte! Elon har ju varit jävla knäpptyst under den här Ufo-flapen ...med tanke på hans stora kontrakt med Nasa så kanske han måste hålla käften i just den här frågan? Annars är han ju väldigt frispråkig!Haah, 3:37 där är senaste versionen av Space Invaders.
Säkert några av Elons nya leksaker.
Då är det nån som provar sitt egenutvecklade AI. Såg filmen Angel has Fallen:Haha nä det tror jag inte! Elon har ju varit jävla knäpptyst under den här Ufo-flapen ...med tanke på hans stora kontrakt med Nasa så kanske han måste hålla käften i just den här frågan? Annars är han ju väldigt frispråkig!
Nä köper inte AI...Tror mer på Aliens...Så, jag är ju en gammal folie hatt också!Då är det nån som provar sitt egenutvecklade AI. Såg filmen Angel has Fallen:
.. där ser vi hur dom använder dessa drönare i svärm i början av filmen. Imponerande. Och det var 2019.
Jag med. Det blir så mycket mer .. spännandeköper inte AI...Tror mer på Aliens
Behöver inte ens vara AI för svärmar, kodade ihop svärm-beteende i en spelmotor för 20 år sen, och det var förbluffande enkelt i en spelmotor dårå, verkligheten kräver väl lite mer, eftersom att man inte har perfekta sensorer och positionsmedvetenhet.Då är det nån som provar sitt egenutvecklade AI. Såg filmen Angel has Fallen:
.. där ser vi hur dom använder dessa drönare i svärm i början av filmen. Imponerande. Och det var 2019.
Hmm förstår om du inte är en Troende ....men det är lugnt! Lustigt är det när de skickar upp egna drönare för att titta ,så faller de ner (Batteritorsk) ,och så kan de inte följa de Sk drönarna i luften för att de inte avverkar någon värme signal! Samt släcker ner sina lampor ..Eller? är det bara en acceleration bort om vi inte fattar`?Behöver inte ens vara AI för svärmar, kodade ihop svärm-beteende i en spelmotor för 20 år sen, och det var förbluffande enkelt i en spelmotor dårå, verkligheten kräver väl lite mer, eftersom att man inte har perfekta sensorer och positionsmedvetenhet.
Men en matris med relativ positionsinfo, och sedan applicera translationsmatriser på den matrisen för att flytta drönarna som en svärm, och sedan auktualisera förflyttningarna är en startpunkt iaf. Borde gå att koda själva matrismotorn på ett par dagar, att sedan få drönarna att göra vad de ska är ju mer en fråga om positionsmedvetenhet därefter, och det är knepigare och hårdvaruigare. Men mGPS borde inte ha något jätteproblem med den biten, drönare är ju inte snabba nog att stöka till det där. Sedan kan man ju i ett tomt radiospektrum förse drönarna med signalfyrar som de tillsammans kan använda för att triangulera varandra i 3D om man nu absolut inte litar på rapporterad mGPS-position. Sedan kan man ju göra saker extra fräsigt med kontrollnoder och distrubuerat beslutsystem om man vill.
Vet inte riktigt hur mycket av en värmesignatur drönare har, och vad de försöker se dem med för värmekamera, och hur de skiljer sig mot vanliga drönare i samma sammanhang.Hmm förstår om du inte är en Troende ....men det är lugnt! Lustigt är det när de skickar upp egna drönare för att titta ,så faller de ner (Batteritorsk) ,och så kan de inte följa de Sk drönarna i luften för att de inte avverkar någon värme signal! Samt släcker ner sina lampor ..Eller? är det bara en acceleration bort om vi inte fattar`?
Haha ..Vänta du bara...Kanske händer innan Hemmet?Ååh jag önskar det kom några aliens och rövade bort mig.
Det skulle vara fränt.
Tänk sen när man sitter på hemmet och berättar och alla tror man är galen
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum