Det är Ok.Kamikaze kid skrev:Ursäkta gnället...
Är lite bitter bara........
Det är Ok.Kamikaze kid skrev:Ursäkta gnället...
Är lite bitter bara........
JoS skrev:Det är Ok.
WestW skrev:Ni som varit med förr.
Inskrivning startar kl 8.00. Är det lagom att vara där 7.30 och packa upp allt och sen skriva in sig vid 8.00? Eller är man där 8.00 och skriver in sig och packar upp allt efter det?
Kom med lite tips till några rookies som ska ner.
(buss+släp)
WestW skrev:Hur hittar man det då?
Götene är ju enkelt och sen ligger det strax utanför men lite mer exakt. Är det skyltat motorbana från Götene t.ex?
Kamikaze kid skrev:Jag kommer inte dyka upp....
Anneli skrev:Tråkit att du inte blir med De e ju fan att jag bara har hojen i banskick, annars kunde vi delat igen.
Kamikaze kid skrev:Du kommer till en stor mack....Tror Statoil!
Där tankar de flesta och kollar lufttryck samt en köttbullemacka!
Åk in på vägen där och efter Arla så kommer en rondell som är nybyggd
Höger i den...Sen så är det skyltat vet jag...
Finns säkert en bättre förklaring!
Utgick från Arla Götene...
Du ser ringen uppe till vänster och E20 nere till Höger!
http://www.gulasidorna.se/query?wha...a=&district_code=&ns=&stq=0&symbols=&ax=&pis=
RR_Jonas skrev:Dessutom kan man nog kallt räkna med att det inte kommer att vara någon trafik.
/Jonas
Kamikaze kid skrev:Du kommer till en stor mack....Tror Statoil!
Där tankar de flesta och kollar lufttryck samt en köttbullemacka!
Åk in på vägen där och efter Arla så kommer en rondell som är nybyggd
Höger i den...Sen så är det skyltat vet jag...
QUOTE]
Det var en PREEM mack förra året, annars var det helt rätt om det blivit en rondell, är du osäker så stanna till vid macken det är där de flesta fixar morgon fika och annat, sen är det bara att hänga på någon dit, jag la in några bra att ha telefonnummer på andra som åker dit, men det var inga problem att hitta.
Tog ner en kartaq från kinnkulle men det står OK på den och det var PREEM förra året
RR_Jonas skrev:Jag antar att det är ett par stycken som skall köra ner söndag morgon till Kinnekulle. Kan vi inte bestämma en lämplig tid och plats där man kan ses om man vill samåka ner ? Jag tror att snabbaste vägen dit är:
Västerås -> Örebro -> Götene -> Kinnekulle
Om vi skall vara på plats till inskrivningen (08:00) så bör vi åka senast 05:30 ifrån uppsala. Det är ca 31 mil till Götene ifrån Uppsala så i lagom fart så bör vi absolut hinna i tid. Dessutom kan man nog kallt räkna med att det inte kommer att vara någon trafik. Jag tycker att de som vill åka tillsammans träffas på macken (shell ) som ligger precis innan man kommer ut på väg 55 (mot enköping).
Hoppas att det är fler än jag som dyker upp.
/Jonas
Hej jag och en kompis åker ner på söndag men jag skulle vilja starta nogot tidigare! sist blev det tungt på slutet hann knappt få av hojen från bilen och vi startade typ 04.45 från uppsalaRR_Jonas skrev:Jag antar att det är ett par stycken som skall köra ner söndag morgon till Kinnekulle. Kan vi inte bestämma en lämplig tid och plats där man kan ses om man vill samåka ner ? Jag tror att snabbaste vägen dit är:
Västerås -> Örebro -> Götene -> Kinnekulle
Om vi skall vara på plats till inskrivningen (08:00) så bör vi åka senast 05:30 ifrån uppsala. Det är ca 31 mil till Götene ifrån Uppsala så i lagom fart så bör vi absolut hinna i tid. Dessutom kan man nog kallt räkna med att det inte kommer att vara någon trafik. Jag tycker att de som vill åka tillsammans träffas på macken (shell ) som ligger precis innan man kommer ut på väg 55 (mot enköping).
Hoppas att det är fler än jag som dyker upp.
/Jonas
ström 1 skrev:Hej jag och en kompis åker ner på söndag men jag skulle vilja starta nogot tidigare! sist blev det tungt på slutet hann knappt få av hojen från bilen och vi startade typ 04.45 från uppsala
sandstream skrev:8 grader och skurar är SMHIs prognos just nu för söndagen
ström 1 skrev:Hej jag och en kompis åker ner på söndag men jag skulle vilja starta nogot tidigare! sist blev det tungt på slutet hann knappt få av hojen från bilen och vi startade typ 04.45 från uppsala
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|