UaRR`s vinteraktivitets lista

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
M:et skrev:
ap ap ap, jag ska lägga mig i hårdträning hela hösten :cool: Fia, tar du hand om mig på söndagsmornarna i fortsättningen, tror jag kan behöva ett par Treo eller så :rolleyes:

Nej du Tina, kan sätta en peng på att du ligger och sniffar snö före mig, Tar du utmaningen:crash
Tina :whip M:et

*garv* troligtvis jag, som INTE sniffar snö.
För de blir inte nån halvliter hembränt för min del.

nÄ, tänker inte bli helt väck på zeals fest och inte minnas nått av det roliga sen, då kunde man ju lika gärna suttit hemma :hej
Du får utmana nån annan

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
Re: Re: Re: Re: Re: Vaddå...

Penguin skrev:
600 cc är ganska lite så vi kan ta din Sphyrnis. :D
Bara för att jag inte fuskar!

Men men, du har helt rätt. Jag tar med den.

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vaddå...

Penguin skrev:
Grümt! Jag har hört att den är värsta wheeliemaskinen både vid rödljusen och på Rörkenrakan! :D
Det vet du! Den wheelar fett på bara gaspådrag på 6:an! Högt också, mest 12o'clocks faktiskt! :finger

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
n'Lasse skrev:
Bräda! YES!! Jag är på! :tummenupp

Att åka bräda påminner om att åka hoj! :fakta

Att åka bräda skulle påminna om att åka hoj det vete fasen men jäkligt kul är det :banana

Har redan bokat in v. 3 i Les Alpes (?), vi är redan 10 pers men det vore kul om det kom lite hojåkare också . Kolla på ucpa.se om det rycker i snö/öl-tarmen :hej

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Hörde jag skål?

Kan vi inte ordna till någon stående pubkväll i veckan/månaden?

Ett fast datum/dag/tid och ställe där vi vet att det alltid finns UARRfolk att träffa och ljugas med och för samt att empatiskt dela abstinensproblemen med.

//D

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Re: Hörde jag skål?

Taz skrev:
Kan vi inte ordna till någon stående pubkväll i veckan/månaden?

Ett fast datum/dag/tid och ställe där vi vet att det alltid finns UARRfolk att träffa och ljugas med och för samt att empatiskt dela abstinensproblemen med.

//D

Jag skulle lätt titta förbi och säga hej och
prata om hur mycket jag lägger ner i hårnålarna : )

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Om det är för mycket med en kväll i veckan, varannan vecka skulle funka för mig (gärna udda veckor, ons, tors fre el lörd) eller en gång i månaden.

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Har farbror blå drive på småvägarna?

tobbe skrev:
Än är det väl int vinter? I helgen blir det långåka av, väderflickan lovade sol och 15-20 grader :bow . Hoppas några av er hänger på!

/T

Jag har hört ett ryckte på jobbet att fabror blå har en drive just nu på att ta fartsyndare på småvägar. Kan någon annan bekräfta detta eller?

Hur som så måste vinterhalvåret uthärdas på något sätt, Bastu är bra, Paintball är bra, innomhusgokart eller ännu bättre, minimoto!!! :rock Jag hänger gärna på när familjen kan undvara min närvaro.

/Simba :tummenupp

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Taz skrev:
Om det är för mycket med en kväll i veckan, varannan vecka skulle funka för mig (gärna udda veckor, ons, tors fre el lörd) eller en gång i månaden.

Vi kan väll gå ut lite löst med After Work på onsdagar ojämna veckor. Tex klockan 18:00 på någon trevlig pub som pysslar med sådant.
Behöver ju inte vara någon supafest, mest ta ett par öl och peppa varandra inför våren.
Komma med förslag på ombyggnationer, sätta upp mål med snabbast tid på Gelleråsen, höjja ambitionen på sitt stuntande eller mest bara försöka överleva vintern! Jag gör det gärna i sällskap med ett gäng UaRR:are

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
M:et skrev:
Vi kan väll gå ut lite löst med After Work på onsdagar ojämna veckor. Tex klockan 18:00 på någon trevlig pub som pysslar med sådant.
Behöver ju inte vara någon supafest, mest ta ett par öl och peppa varandra inför våren.
Komma med förslag på ombyggnationer, sätta upp mål med snabbast tid på Gelleråsen, höjja ambitionen på sitt stuntande eller mest bara försöka överleva vintern! Jag gör det gärna i sällskap med ett gäng UaRR:are

Jaaaaaaa!!!!

Förslag på dag ges nu.
Rösta!

Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag

Förslag på pubar vore bra också! Gärna någon som kanske serverar något ätbart, man vet ju hur hungrig Affe_R1 (GlufsGlufs) är. :hej

//D

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Baren Baren ... super trevlig hoj pub iaf när man kommer från Speedway i Hallstavik goda toast!!!

O'Conners =Rökigt...men om man inte stannar för länge klart den trevligaste puben i staden!!!

Eller DEN AB`SOLUT BÄSTA PUBEN AV ALLA I STAN!!!!!

Last edited:

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Taz skrev:
Jaaaaaaa!!!!

Förslag på dag ges nu.
Rösta!

Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag

Förslag på pubar vore bra också! Gärna någon som kanske serverar något ätbart, man vet ju hur hungrig Affe_R1 (GlufsGlufs) är. :hej

//D

när: onsdag = lilllördag = perfekt dag !
var: fellini / williams / katalin

/z

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Vad säger ni om stället som ligger på Drottninggatan (jag är värdelös på namn) med utsikt över fyrisån och framförallt PUMPEN!!!!
Trevligt ställe att sitta på med sköna fotöljer.
Tror iofs inte att de serverar mat.

Personligen så tycker jag det skulle vara kul att bestämma ett ställe, om vi nu lyckas med det. Alltid kul att vara stammis och bli igenkänd när man återkommer. Tycker om bra service.

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Taz skrev:
Zeal!
Ska vi vara på tre ställen samtidigt?
//D

din dumma ..... tazman gubbbe!!! det är ju 3st olika förslag.. :peta

;p kram !

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...