nLasse
För säkrare körning, kör bana!
Tur man inte har någon bastu nära sig...M:et skrev:M:et, snart i en bastu nära dig
Tur man inte har någon bastu nära sig...M:et skrev:M:et, snart i en bastu nära dig
Bräda! YES!! Jag är på!Bear skrev:Jag/vi har tänkt lägga en resa till Stöten w351 (tors-sön) i år för lite Snowboard/skidåkning.
M:et skrev:ap ap ap, jag ska lägga mig i hårdträning hela hösten Fia, tar du hand om mig på söndagsmornarna i fortsättningen, tror jag kan behöva ett par Treo eller så
Nej du Tina, kan sätta en peng på att du ligger och sniffar snö före mig, Tar du utmaningen
Tina M:et
n'Lasse skrev:Tur man inte har någon bastu nära sig...
Bara för att jag inte fuskar!Penguin skrev:600 cc är ganska lite så vi kan ta din Sphyrnis.
Sphyrna skrev:Jag tar med den.
Det vet du! Den wheelar fett på bara gaspådrag på 6:an! Högt också, mest 12o'clocks faktiskt!Penguin skrev:Grümt! Jag har hört att den är värsta wheeliemaskinen både vid rödljusen och på Rörkenrakan!
n'Lasse skrev:Bräda! YES!! Jag är på!
Att åka bräda påminner om att åka hoj!
Taz skrev:Kan vi inte ordna till någon stående pubkväll i veckan/månaden?
Ett fast datum/dag/tid och ställe där vi vet att det alltid finns UARRfolk att träffa och ljugas med och för samt att empatiskt dela abstinensproblemen med.
//D
tobbe skrev:Än är det väl int vinter? I helgen blir det långåka av, väderflickan lovade sol och 15-20 grader . Hoppas några av er hänger på!
/T
Taz skrev:Om det är för mycket med en kväll i veckan, varannan vecka skulle funka för mig (gärna udda veckor, ons, tors fre el lörd) eller en gång i månaden.
M:et skrev:Vi kan väll gå ut lite löst med After Work på onsdagar ojämna veckor. Tex klockan 18:00 på någon trevlig pub som pysslar med sådant.
Behöver ju inte vara någon supafest, mest ta ett par öl och peppa varandra inför våren.
Komma med förslag på ombyggnationer, sätta upp mål med snabbast tid på Gelleråsen, höjja ambitionen på sitt stuntande eller mest bara försöka överleva vintern! Jag gör det gärna i sällskap med ett gäng UaRR:are
Taz skrev:Jaaaaaaa!!!!
Förslag på dag ges nu.
Rösta!
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag
Förslag på pubar vore bra också! Gärna någon som kanske serverar något ätbart, man vet ju hur hungrig Affe_R1 (GlufsGlufs) är.
//D
Taz skrev:Zeal!
Ska vi vara på tre ställen samtidigt?
//D
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |