Ubåtsspöket väcks igen?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Apropå ubåtspöket, varför vill man pöka i en ubåt? Trångt o jävligt ju! Och inte undra på att hon väcks hela tiden med allt det folket som springer och stör.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Apropå ubåtspöket, varför vill man pöka i en ubåt? Trångt o jävligt ju! Och inte undra på att hon väcks hela tiden med allt det folket som springer och stör.

Du vet väl vem som har sämsta förläggningen ombord på en ubåt?

Per i skåpet...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

På den tiden jag var sexuellt aktiv, då skulle det minsann vara trångt när man pökade? :va

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Ett citat från en kollega: "Jag hoppas ryssen kommer snart så jag får ge mig ut och göra lite nytta"

Löjtnanten svarar "Vadå nytta? Dom skulle köra rakt över oss med allt deras pansar"

För att inte tala om folkmängd, med våran mobiliseringstakt så skulle dom ha tagit sverige innan vi ens bemannat posterna :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hur mycket måste man ha rökt på för att man ska tycka att det där ser ut som en ubåt?! Vad gör dom ute i skärgårdarna egentligen?

Håller med. Den fyrkantiga skepnaden är ju Vinös motorkapp/däckshus. Det är alltid det sista som lämnar ytan när jag pilsnerstärkt beslutat mig för att strunta i det stigande fotbadet.

visabild.php

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hade varit kul.
Ännu bättre hade väl varit att dela ut lite vapen till alla öbor ute i våra skärgårdar och ge dem en halv mille per sänkt ubåt. ;)

Skärgårdbefolkningen i Roslagen lyckades faktiskt utan statens hjälp freda många områden med sina flintlås 1719, bla Rödlöga och Vidinge. Ryssarna höll väl ut med sina galärer och om jag inte minns fel så klarade sig ögrupperna ovan.

Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Var det en känslig punkt för dej eftersom du reagerar som du gör?

Ja hur ska man säga det ,jag är ju en sån där svartskalle ,samhället förväntar ju sig att jag ska våldta samt sitta hemma för att ta emot bidrag .
Med tanke på att det är en hetsjakt nu angående svartskallarna ,
så reagerade jag .För det där hade han aldrig vågat säga runt fikat på jobbet.Men bakom en dataskärm kan man gömma sig:D:krama

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r

Det är möjligt. Problemet med att åka en sådan ubåt i skärgården är ju djupgåendet. När man dyker kommer fören dunka i botten om båtskrället är så långt som vittnen uppgett. Det ger ju inte direkt utrymme för snabba manövrar. Fast å andra sidan, vad ska man gömma sig för? Dom som kommer vara först på plats är ju media (Aftonhoran och Sexpressen) som ser en löpsedel utöver det vanliga segla in i skärgården. :gnissla

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år