valmers skrev:Jäger har gått i graven, ligger en DressMan-butik där nu....
Colin McRae kör inte WRC i år.Mattiaz skrev:Nyss hemkommen från "förshowen" missade dock de första förarna (antar Colin McRae var med där) pga vissa orsaker..... hoppas att de blir ut i skogarna på Lördag... har videokameran laddad
Tyvärr har jag ingen sängplats i Karlstad just nu, annars hade jag partajat där... var FÖR längesedan nu.... men vad göra när de flesta kompisarna är på andra sidan jordklotet![]()
valmers skrev:Colin McRae kör inte WRC i år.
DC är +22,2 på Grönholm efter SS2. Det här ser bra ut!Chrille skrev:Dett skulle varit så j-a gött med ett par riktigt bra sträckor på Daniel så att han åtminstone kan vara topp5 när kvällen kommer. Då kan man ju iaf hoppas resten av helgen..
valmers skrev:Lite kul att Mattias Ekström, i en grupp N-bil, dängde Panizzi, i en WRC-bil, på SS1!
All tidsrapportering hade svept en grogg. Nu är det OK!Chrille skrev:WRC-sajten har TOTAL hicka. En uppdatering gav att Svedlund hade spöat Sainz med 19 sek på andra sträckan... Ekström hittar jag inte alls....
??
DC valde för kort dubbutstick, Grönholms styrservo pajade tidigt på SS3.Chrille skrev:Ser ut som det har hänt något på SS3. DC tappar över 40 sek...... och Grönholm ännu mer?? Isfläckar kanske?
Ytterligare rallyrapportering
http://www.swerally.se/swe/startsidan.htm
valmers skrev:DC valde för kort dubbutstick, Grönholms styrservo pajade tidigt på SS3.
Nu spöregnar det i Karlstad!![]()
![]()
![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!