Jag antar att det var för oseriöst...nikke skrev:jag har ett nytt förslag, uddevalla vurpers??? och vARför togs inte mitt förra med???
Jag antar att det var för oseriöst...nikke skrev:jag har ett nytt förslag, uddevalla vurpers??? och vARför togs inte mitt förra med???
Det e inte lagt myket tanke bakom tanken på iden.......smurfany skrev:Vad e tanken med er klubb?
Lite nyfiken bara.....
Firefly skrev:Jag och Rolle är bra nära att dra igång Crashtest dummies som idé om inget händer riktigt snart.
Jag menar vi är ju ändå några i sällskapet som klotat nu...
Zesse skrev:Ja, det är ju helt klart en rolig idé... hur mår hojen förresten? Blir det nån ordning på den eller ? Hur mosad blev den?
Ni kan räkna ut mig med en gång...Firefly skrev:Ja, vi tänkte det namnet och en logga med en kraschdocka på en hoj typ...
Tja hojen är på G att bli bättre igen. Det var mest plast och lampor som gick åt skogen...
Fler kommentarer då, om vi drar igång crash test dummies, hur många är med då?
1. Firefly
2. Rolle
3.
4.
5.
OCH DU HAR HOJ ELLER?????nikke skrev:vem har klotat, det räknas inte o trilla av cykeln bara, cykeln måste studsa på båda sidorna o lite sådant, annars e det vurpa! lillklotning o sådana uttryck e ju wannabe klotning juh :/
Ja vem fan snackar, du sålde din för du fega ur!!!!!!!!!!!!!nikke skrev:vem har klotat, det räknas inte o trilla av cykeln bara, cykeln måste studsa på båda sidorna o lite sådant, annars e det vurpa! lillklotning o sådana uttryck e ju wannabe klotning juh :/
Wolfskin skrev:Vi har ju pratat en del om att starta klubb nu, tänkte att vi skulle göra en lista med vilka som e intresserade.
Även namn på klubben e ju en stor fråga.
så lägg fram namnförslag (inga idiot förslag nu).
Lista namnförslag.
1. West Coast Devil´s
2.
3.
4.
Lista på eventuella medlemmar.
1. Keith Carlsson (Uddevalla) CBR 600 -99
2.stefan foss (uddevalla) sv650s
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Är det du som jobbar på "PEUGOTT"??stefan foss skrev:hej! en klubb i uddevalla vore intressant. jag är mycket intresserad om det blir något mvh stefan foss
sanntur skrev:Är det du som jobbar på "PEUGOTT"??
Wolfskin skrev:MÖTE!!!
Tänkte köra ett möte på lördagen den 5/6.
Om en å en halv vecka alltså...
Tänkte runt 13:00 kanske på centralens cafe´ vid torget.
Om det e nån som har svårt med tiden så säg till, tiden går att ändra.
Jobbar i lysekil men ser din hoj varje dag på väg hem. (Har garaget där ute.) Du startade tidigt i år...stefan foss skrev:jajamensann själv då
sanntur skrev:Jobbar i lysekil men ser din hoj varje dag på väg hem. (Har garaget där ute.) Du startade tidigt i år...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|