UMCC på McBolaget under mcMässan i helgen!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Kommande helg är det "mc-mässa" hos handlarna i stan. UMCC kommer att finnas på plats hos McBolaget.

Vi kör bilder och film och allmänn klubbinfo så kom och hälsa på oss lördag och söndag. Billigt fika har vi också :tummenupp

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Klart man kommer förbi!
Jag kan hjälpa till på lördag förmiddag med att ställa i ordning om det behövs.

Speedy84

STENHÅRD MC
Gick med
12 May 2006
Hoj
GSX-R 1000-03 GSX-R 750(såld)
Ja det låter trevligt. kommer nog att dyka upp nån av dagarna.

graniskungen

www.umcc.nu
Gick med
9 Jan 2004
Hoj
Rgv250-89 såld,xj600-92såld,fzs600-03inlöst, suzuki gsf 650-09 såld MT-09
jag kan ställa upp med får diskutera tider på torsdag på klubben

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jag fick en förhandstitt på nya blå/vita R750 i dag.
Grymt läcker! Skulle kunna byta den mot en palltruck. :)

Blackwelder

Livsnjutare
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Honda CB1300 SA -06
Kommande helg är det "mc-mässa" hos handlarna i stan. UMCC kommer att finnas på plats hos McBolaget.

Vi kör bilder och film och allmänn klubbinfo så kom och hälsa på oss lördag och söndag. Billigt fika har vi också :tummenupp

Om det inte blir för kyligt väder kommer jag nog hojandes från Vindeln och hälsar på er "å drick en köpp kaffe!"

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu har vi varit och ställt i ordning för imorgon. Kommer bli riktigt bra tror jag så nu är det bäst att alla ni UMCC:are och icke UMCC:are kommer och hälsar på oss i helgen!

Om ni inte vet var mc-bolaget ligger så är det här http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=Gr%e4ddv%e4gen+15A+ume%e5

Ni kan spana bland annat på nya GSXR1000 och 750. Vi säljer kaffe å bulle för en tia också :tummenupp

Bild från när vi var där och grejade...suddig Wagge på GSXR750:n

Bifogat

• mcbol1.jpg
    mcbol1.jpg
    134.4 KB · Visningar: 59
Last edited:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Nu har vi varit och ställt i ordning för imorgon. Kommer bli riktigt bra tror jag så nu är det bäst att alla ni UMCC:are och icke UMCC:are kommer och hälsar på oss i helgen!

Om ni inte vet var mc-bolaget ligger så är det här http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=Gr%e4ddv%e4gen+15A+ume%e5

Ni kan spana bland annat på nya GSXR1000 och 750. Vi säljer kaffe å bulle för en tia också :tummenupp

Bild från när vi var där och grejade...suddig Wagge på GSXR750:n
Tycker det verkar som Wagge har hittat sin själfrände, handla!!! :tummenupp

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Tycker det verkar som Wagge har hittat sin själfrände, handla!!! :tummenupp
Mina tankar när jag satt där:
"Målrakan, ge järnet, växla upp, bromsa in... In i böjen, knät skrapat i, gasa ut ur vänstern, ge gas på rakan... bromsa in igen, in i långa högern, ge rejält med gas ut ur böjen, framhjulet lättar... Bromsa lite inför E4a böjen men fega inte, lägg ner alldeles vid curben... Gasa. Gasa mer... Bromsa in i chikanen, snabb höger, snabb vänster, lägg ner ordentligt i långhögern, kanske skrapar fotpinnen i... Ge järnet ut ur kurvan, ut på långrakan. GASA HELVET! Bromsa HELVET inför högerkurvan... gå in i första delen, håll tajt inför andra delen av kurvan och undvik ojämnheterna. GE JÄRNET inför start/mål, framhjulet långt upp i luften. LIVET LEKER!"

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Mina tankar när jag satt där:
"Målrakan, ge järnet, växla upp, bromsa in... In i böjen, knät skrapat i, gasa ut ur vänstern, ge gas på rakan... bromsa in igen, in i långa högern, ge rejält med gas ut ur böjen, framhjulet lättar... Bromsa lite inför E4a böjen men fega inte, lägg ner alldeles vid curben... Gasa. Gasa mer... Bromsa in i chikanen, snabb höger, snabb vänster, lägg ner ordentligt i långhögern, kanske skrapar fotpinnen i... Ge järnet ut ur kurvan, ut på långrakan. GASA HELVET! Bromsa HELVET inför högerkurvan... gå in i första delen, håll tajt inför andra delen av kurvan och undvik ojämnheterna. GE JÄRNET inför start/mål, framhjulet långt upp i luften. LIVET LEKER!"
I hear you brother! :yoparty

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...