Kommande helg är det "mc-mässa" hos handlarna i stan. UMCC kommer att finnas på plats hos McBolaget.
Vi kör bilder och film och allmänn klubbinfo så kom och hälsa på oss lördag och söndag. Billigt fika har vi också
Tycker det verkar som Wagge har hittat sin själfrände, handla!!!Nu har vi varit och ställt i ordning för imorgon. Kommer bli riktigt bra tror jag så nu är det bäst att alla ni UMCC:are och icke UMCC:are kommer och hälsar på oss i helgen!
Om ni inte vet var mc-bolaget ligger så är det här http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=Gr%e4ddv%e4gen+15A+ume%e5
Ni kan spana bland annat på nya GSXR1000 och 750. Vi säljer kaffe å bulle för en tia också
Bild från när vi var där och grejade...suddig Wagge på GSXR750:n
Mina tankar när jag satt där:Tycker det verkar som Wagge har hittat sin själfrände, handla!!!
GASA HELVET! Bromsa HELVET inför högerkurvan...
Så här ser GASA HELVET på långrakan ut för er som inte förstår...
I hear you brother!Mina tankar när jag satt där:
"Målrakan, ge järnet, växla upp, bromsa in... In i böjen, knät skrapat i, gasa ut ur vänstern, ge gas på rakan... bromsa in igen, in i långa högern, ge rejält med gas ut ur böjen, framhjulet lättar... Bromsa lite inför E4a böjen men fega inte, lägg ner alldeles vid curben... Gasa. Gasa mer... Bromsa in i chikanen, snabb höger, snabb vänster, lägg ner ordentligt i långhögern, kanske skrapar fotpinnen i... Ge järnet ut ur kurvan, ut på långrakan. GASA HELVET! Bromsa HELVET inför högerkurvan... gå in i första delen, håll tajt inför andra delen av kurvan och undvik ojämnheterna. GE JÄRNET inför start/mål, framhjulet långt upp i luften. LIVET LEKER!"
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|