Starstriker
Som man googlar får man svar
Att döma av din internetperonlighet så är du kanske inte den trevligaste att umgås med? Lite dryg och lite mästrande kan du allt vara i dina inlägg. Kanske är du inte van att få mothugg irl , och av den anledningen väljer folk att låtsas som att det regnar när du bjuder hem dem?
Den sista raden i mitt citat osar bitterhet. Du "lär dem en läxa" när de tackar nej till dig, som att det skulle vara ett privilegium att få komma hem till dig.
Jag hade också en kompis som betedde sig lite som du. Hade.
Observera att detta är bara en analys på en amatörs nivå, baserat på vad jag läst det du skrivit på SH. Jag har kanske helt fel, men det kan bara dina kompisar bedöma.
Jag är säkert lika jobbig irl också. Tycker man har rätt att sätta ned foten när man blir förbannad. Knyta näven i fickan är inte min grej. Jag VET att många kan tycka jag är en jobbig jävel. Själv skulle jag kanske lite klyschigt kalla det "hård men rättvis". Någon ordning får det vara. Förväntar mig av mina vuxna vänner att de beter sig "vuxet". Att ställa in en fest dagen innan kanske inte är vuxet, men jag har fått nog.
I mina egna ögon har jag en god social förmåga, men speciellt på internet orkar jag bara inte sitta och vara trevlig mot allt och alla, därav min kanske dryga attityd här. Jag har fullt upp med att försöka vara trevlig irl och det är inte så lätt alla gånger med tanke på vilka trötta människor man omger sig med.......
Och visst osar mitt sista inlägg bitterhet. Jag är förbannad om du nu missat det. Det är väl inte så konstigt när man lägger ned en massa tid på att fixa så att andra skall få det trevligt och folk bara tar det för givet?