Bra liknelse, Peter är en RIKTIG hjälte!Underbart!!!
Flygets svar på Jerry Williams...
Ja verkligen! Och han sa väl nånstans att stridsflyg var mer rock´n´roll än det trista trafikflyget.Underbart!!!
Flygets svar på Jerry Williams...
Var också på plats den gången med Actionpics, underbar snubbe!Körde med actionpics på Kinnekulle en gång och då hade dom bjudit in Peter på kvällen för att berätta om sitt liv på två hjul.
En kväll jag aldrig kommer att glömma.
Jag var också där och lyssnade på Peter, helt galet och magiskt. Skön snubbe!Körde med actionpics på Kinnekulle en gång och då hade dom bjudit in Peter på kvällen för att berätta om sitt liv på två hjul.
En kväll jag aldrig kommer att glömma.
Mycket intressant. När jag följde länkarna hittade jag det här fotot från när RAF Jaguarer var förlagda i Västtyskland. Det är väl det som kallas feministisk värdegrund i Sverige ?En kompis på rejsa som värnpliktade i flyget visade denna länk
RAF Jaguar pilot gets an experience
I came across this story, its really fun about a Jaguar pilots experiences visiting Sweden...and the Viggen pilots :) Its an exempt from a pdf found here: https://www.google.se/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.collectair.co.uk/pdf/interview-hr.pdf&ved=0CCUQFjACahUKEwi7lOKw...www.arcforums.com
Härligt!!"När Viggen axar åker förhuden tillbaks!"
Uttalat "FAAAK!!!" om jag inte minns fel!!!Jaguarpilotens förklaring om förhuden i Viggen ger ungefär samma vibbar som när Rossi i en dokumentär beskrev motorkaraktären i en tvåtakts 500: "-FUCK!!"
Feddert va, som körde hela rakan med låst framhjul?Samt en anekdot om den galne dansken som han körde tillsammans med då han åkte CBX
Det stämmer.Feddert va, som körde hela rakan med låst framhjul?
Grymt!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |