Dunderbalken
Ny medlem
Jonte engdahl Fixar vin sticker. riktigt bra service.
Kan ej rekommendera resten dvs lelles och karlström. fruktansvärd service.
Jonte engdahl Fixar vin sticker. riktigt bra service.
Det glädjer mig!
Ja, inte att du fått problem direkt - men att besiktningsstationen hänvisar till Larmtjänst när dom känner sig osäkra på fordonets identitet.
Det visar att systemet fungerar och att Larmtjänst når ut med informationen om sitt arbete.
Där finns nämligen kompetensen i ett sådant här ärende.
Ja, påfallande många av Larmtjänsts utredare har ett förflutet som poliser - men glöm "avdankade".
Min erfarenhet är att det är högpresterande typer med vinnarskalle som lämnar en organisation i kaos för att istället komma till en arbetsplats med ordnade arbetstider, avsevärt mycket bättre betalt och positiv uppmärksamhet från arbetsgivaren.
Är du och din hoj grön så finns det ingen anledning att inte ta kontakt med dem. Hela din hojs värde ligger ju i en laglig registrering. Köra omkring i skogen utan registrering, försäkring eller något alls är inte seriöst, och samma sak med motionscross på sanktionerad bana under Svemos paraply; rätt vad det är kommer någon att intressera sig för vad det är för hoj du trailar till banan.
Utan vettigt ramnummer blir du utsparkad så det sjunger om det. Alltför många har fått sina hojar stulna för att stå ut med någon i sin närhet som kan misstänkas köra i lånta fjädrar.
Som det är nu är inte din hoj värd priset i delar ens - eftersom du inte har en säkerställd identitet.
Kör vidare på Larmtjänstspåret du - men var medveten om en sak: dom lär inte "bestämma om ramen skall kryssas."
Antingen kan dom fastställa identiteten, och då är ju allt lugnt - eller hur? Bara att köra och besiktiga på deras intyg.
...eller också lyckas dom fastställa identiteten, men inte till din fördel. Vad händer då?
Hojen i beslag? Polisanmälan?
Jag säger inte att du åker i fängelse direCkt, men du lär få redogöra för hur du kommit över hojen etc mm osv.
Kanske därför du "tappat all lust"...?
Nå, det vet du bara själv.
Larmtjänst lär inte "kryssa" något ramnummer dom inte kan fastställa identiteten på.
Tack för ditt svar. Lusten har dock runnit ur mig och får se om jag tar tag i detta nästa år.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|