stefan_Gsx
Ny medlem
Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?
stefan_Gsx skrev:2377642Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?[/QUOTDen är knappen för "ljustutan" (när du ska köra om en yamaha eller honda)
Jaha, förlåt mig jag ljög ang ljustutan dåHanneZ skrev:2377654Nåss torbo booost
2fast4you skrev:2377656Eller jusst blivit omkörd av en kawa...stefan_Gsx skrev:2377642Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?[/QUOTDen är knappen för "ljustutan" (när du ska köra om en yamaha eller honda)
PASS står för "push and see stars".Per Fireblade skrev:2377677det är kattapulten men du måste va uppe i fart för den ska funka
2fast4you skrev:2377656
Eller jusst blivit omkörd av en kawa...
2fast4you skrev:2377656stefan_Gsx skrev:2377642Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?[/QUOTDen är knappen för "ljustutan" (när du ska köra om en yamaha eller honda)
I detta fall är den helt obegagnad, då ingen Sursuka kommer om varken Yamaha, men framförallt inte Honda!!
/K
H-son skrev:2377801
I detta fall är den helt obegagnad, då ingen Sursuka kommer om varken Yamaha, men framförallt inte Honda!!
/K
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |