Underställ i Malmö

Nagy

www.smcskane.com BKK
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
R6a
Bingo skrev:
2345792 Helt racingunderställ alltså, var kan man hitta det? Jag har varit på MC-Huset, Mitonga, Ducaticenter och... ja, det är nog de ställen jag varit på. Ingen har. Är det någon här som kan tipsa om någon butik som ni antingen vet har ställ inne eller som har ett stort Dainese-sortiment.

Delat sportunderställ för skidåkning och sånt har jag redan och vill inte ha fler.

Hej Bingo,

Jag köpte mitt Dainese hel underställ via Lelles på postorder ca 1000 spänn.

/Lasse

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Lazy skrev:
2363775 Hej Bingo,

Jag köpte mitt Dainese hel underställ via Lelles på postorder ca 1000 spänn.

/Lasse
Tjena Lasse,

Hmmm, det finns inte med i deras katalog längre. Men man kan ju alltid ringa och fråga. Vad har du för storlek? Du är väl ungefär jämnlång och jämntjock med mig :)

Nagy

www.smcskane.com BKK
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
R6a
Underställ

Bingo skrev:
2363821 Tjena Lasse,

Hmmm, det finns inte med i deras katalog längre. Men man kan ju alltid ringa och fråga. Vad har du för storlek? Du är väl ungefär jämnlång och jämntjock med mig :)

Ja nu när du säger det så ringde jag och fråga för jag hittade det inte heller i deras katalog. L har jag och det passar perfekt.

Tänkte köpa nya handskar. Har du ngt tips?

//Lasse

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Lazy skrev:
2368455 Ja nu när du säger det så ringde jag och fråga för jag hittade det inte heller i deras katalog. L har jag och det passar perfekt.

Tänkte köpa nya handskar. Har du ngt tips?

//Lasse
Nä, tyvärr. Lelles har inte längre. Kollade med dem. Ska beställa ett från England om de har rimliga leveranstider.

Handskar. Går faktiskt i handskköpartankar själv. Jag har ett par Swift (vete tusan vad modellen heter, men det är toppmodellen) som är inne på femte säsongen. De börjar bli lite för insvettade, annars är det inget fel på dem. Jag är mycket nöjd med dem och tänkte köpa ett par likadana. Mitonga har satt ner priset ganska rejält på dem - från ca 1 600 till ca 1 100 (?). De passar bra till mina händer, fast handformen är ju mycket personlig.

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Kan bara hålla med Bingo, Swift-handkarna som Mitonga säljer är Otroligt bra! Mina har iofs bara varit med om 2-3 säsonger nu, men jag har och Är supernöjd, sitter fortfarande som en smäck på handen, bekväma, slitstarka, och framförallt så känns dom jävligt säkra (trots att jag aldrig varit i marken med dom). Har haft mina i värsta regnvädret, torkat dom på elementet (vilket man inte ska), och efter det när jag kört ner handen så har passformen ändå varit EXAKT. Så, åk iväg och köp ett par nu!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...