Ninja 9R skrev:http://www.checkray.se/motor/index.htm säljer denna i kolfiber med LED-lyse. Mkt snygg
chrille-r1000 skrev:Mkt märkligt, jag har klickat på allt som går o klicka på den sidan men hittar inte just den under trayen, vet du exakt vad du tryckte på?
stoof skrev:Har du hört något mer från dem? Jag är själv sugen på att hitta på något med bakdelen. Helst skulle man ju vilja hitta någon tail så man slipper såga i hojen men det verkar ju inte finnas (någon som hittat nåt). Vore kul att höra om checkray har fler så meddela gärna.
1000R skrev:Glömde säga att man måste kapa i orginal skärmen för att
kunna sätta dit checkrays undertray.
stoof skrev:Har du hört något mer från dem? Jag är själv sugen på att hitta på något med bakdelen. Helst skulle man ju vilja hitta någon tail så man slipper såga i hojen men det verkar ju inte finnas (någon som hittat nåt). Vore kul att höra om checkray har fler så meddela gärna.
WASP skrev:Men man behöver inte ta bort batterilåda osv, om man gör det lite snyggt så behöver inte heller fästanordning för verktygssats heller tas bort utan "bagaget" är intakt.
Ericsson skrev:Hur mycket behöver man kapa? Följer det med skylthållare?
Tycker det ser för jävligt ut när man måste hänga upp originalplasten med buntband...
Gasarn skrev:Det finns några få som Du inte måste såga för. Jag spanade på en i coolfiber förra året, kan ta reda på vad den heter. I det fallet fick man ta bort hela stänksakärm-battrilåda-relähållare-ECU-och-allt-annat-som-sitter-där-enheten, alltså all plast fram till motorn. Verkar jobbigt och svårt att få bra. Då är det nog bättre att köpa en ny stänkskärm om Du vill återställa till original, varför man nu vill göra det. Således; såga!
stoof skrev:Det kan ju vara bra att återställa till orginal om man ska sälja och någon är kinkig eller så. Men det verkar bli för mycket jobb så det blir nog till å såga och som du säger så är det ju bara att köpa ny plast om man vill återställa.
Ekman skrev:Har beställt en sån i kolfiber i dag
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |