wennerholm
Ny medlem
som topicen lyder, hittar ej till .AVI
filmen är på en 1 skiva! (717mb)
funkar det inte med denna? http://www.undertexter.se/?p=subark&id=3850wennerholm skrev:som topicen lyder, hittar ej till .AVI
Gumpa skrev:Ta hem: War.Of.The.Worlds.TC.XViD-XViD (Godkänd kvalité på den!)
Den är på 2st skivor & då kommer den sub´en som "CJ900RR" tippsade om funka jättebra!
Annars så får du leta på DC & http://forum.divxsweden.net samt undertexter.se
Lycka till
//Gumpa
Hmm, just den där filen. Om den heter "The War Of The Worlds 2005.avi" och är på 717,952 KB så är det nån förbannad mygel-fil som inte fungerar. Någon sån där - Sprida-så-många-falska-kopior-som-möjligt-för-att-hålla-kopieringen-nere variant.....wennerholm skrev:som topicen lyder, hittar ej till .AVI
nja, den heter Världarnas Krig.avi & är precis så stor som du sa, men funkar perfekt!morlock skrev:Hmm, just den där filen. Om den heter "The War Of The Worlds 2005.avi" och är på 717,952 KB så är det nån förbannad mygel-fil som inte fungerar. Någon sån där - Sprida-så-många-falska-kopior-som-möjligt-för-att-hålla-kopieringen-nere variant.....
wennerholm skrev:nej eftersom min dvd inte tar SVCD så undviker jag att tanka hem filmer som är på två filer, för att kunna bränna sånna så måste man göra om dom till svcd och då funkar de inte, så ja försöker få hem alla filmer i .AVI men text brukar krångla till dom...
öö jaha! jo men ja hittade rätt & texten funkar!Gumpa skrev:Ehh, den som jag skrev om är ju Avi (Xvid) fast hela filmen är uppdelad på 2st filer (båda Avi/Xvid), Ska du se filmen genom datorn eller kollar du genom dvdén??
War.Of.The.Worlds.TC.XViD-XViD
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |