Undrar när jag kan sälja min knäpuckar

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
varför skulle du inte kunna använda domdär ? :va ... ser ut å sitta kardborre å grejjer.... men lite dumt å slipa bort signaturen dock :)

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
ZX9R, Duke
hmm tycker det är sjukt mycket pengar för ett par knäpuckar med tanke på att han ju lär göra av med ett par på en säsong.

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Skulle tro att Toyman redan har Rossi-puckarna.

Jejjsoft

Hertig
Gick med
23 May 2012
Hoj
CBR 600RR -04
Att betala 15-20k för en militär-action-figur i en oöppnad förpackning från 40-talet kan ses som galet och konstigt medans andra tycker det är ett "bargain". Samlarvärden knows no bounderies!

Men ändå, rätt soft att ha hans puck! ;)

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Men hallå! Det är ju inga 10 000 kr som dom vill ha.
727 pund är ju strax under 7300 kr. Bara att slå till!

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Att betala 15-20k för en militär-action-figur i en oöppnad förpackning från 40-talet kan ses som galet och konstigt medans andra tycker det är ett "bargain". Samlarvärden knows no bounderies!

Men ändå, rätt soft att ha hans puck! ;)

Är en rätt bra skillnad måste jag dock påpeka. Den militärfiguren finns nog bara enstaka kvar av (i nyskick) samt att den tillverkas inte längre. En knäpuck....njae...han gör nog av med 1000-tals och samlarvärdet är nog = 0. Affektionsvärdet kan dock vara högre uppenbarligen då det finns folk som köper.

"100% Genuine Autograph And Item, or full refund". Hur tolkar ni detta? :confused:

Lite motsägelsefullt. Tolkar det lite som att det är nog äkta men är det inte det så får du pengarna tillbaka....

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Är en rätt bra skillnad måste jag dock påpeka. Den militärfiguren finns nog bara enstaka kvar av (i nyskick) samt att den tillverkas inte längre. En knäpuck....njae...han gör nog av med 1000-tals och samlarvärdet är nog = 0. Affektionsvärdet kan dock vara högre uppenbarligen då det finns folk som köper.
Han gör nog inte av med så många, ju fortare det går, desto mindre puck slipar man. Han har nog passerat stadiet där man tycker det är coolt med skrapade puckar ;)

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
capoeira-R1: Du kan sälja dina knäpuckar när du vinner VM i RR. Bara å boka in några bandagar å börja träna!

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Puckar att ha vid korvmojjen! 500kr

ImageUploadedByTapatalk1375184596.768788.jpg

PMa för snabb affär.

Ingen prutning eller testkörning innan pengarna är i handen!

PS. Puckarna går att få signerade med silver eller guldpenna för 50 respektive 75kr extra! DS.

Last edited:

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Han gör nog inte av med så många, ju fortare det går, desto mindre puck slipar man. Han har nog passerat stadiet där man tycker det är coolt med skrapade puckar ;)

Hade jag fått £1400 för varje gång man är ute och skrapar puckar tillräckligt för att de ska bli märkbart slitna så hade jag tyckt att det var väldigt coolt att skrapa puckar. :)

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08

Sant men jag tror nog det sitter nya puckar på varje gång han kör oavsett om det är en liten repa eller helt nerkörda :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka