Ung kille snor motorcyklar i skåne

Status
Ej öppen för fler svar.

KillerB

I can eat 50 eggs.......
Gick med
28 Jan 2005
Ort
söderut
Hoj
Hojlös än så länge...
Ha ha vilken lirare :lol

Kan ingen som är Lunare copy å paste lite från hans blogg gästbok!

Speed outfit :lol

Den grabben är en looser kommer alltid att vara en looser, tragiskt att ännu ett ungt liv är på väg att gå till spillo, när han skriver att han har på sig sin "speed outfit" för den har jag när jag tar speed, vill man ju bara krama honom och klappa han på huvet, och kanske ge honom en lektion i självförtroende. Vilken planta!!
 

MegaThief

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
827
Hoj
Damcykel från 1900-talet
Haha.... fan va patetiskt. hur vet ni om ngt på mitt galleri är stulet? å vem säger att jag har stulit det? Loot = Byte. Byte betyder inte att jag har stulit det det kan vara vem som helst ;)
 

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Ort
Söderut
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Någon här som har mer info på killen ?

PM e ok
 

MegaThief

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
827
Hoj
Damcykel från 1900-talet
Jadå, finns lite här eftersom jag verkar vara kändis... den som påstår att jag har stulit ngt kan gärna få komma å försöka bevisa det.
 

vollan

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4
Lägg ner allt skitsnack , ja bor i samma område motorcykeln stod på bilden . Känner Mega_Thief sen många år tillbaka och han har definitivt inte stulit den . okee ? Sen ni som babblar om hans missbruk , han snackar inte skit, han har allvarliga problem och jag gör mycket för att få han på rätt bana igen . Pallar inte se polare såhär ! Dessutom gällde de ju motorcykeln och ingenting annat . Motorcykeln har inte stått där sen i Juni . Om den var stulen vilket jag inte tror då har polisen den för i dem husen bor det skvallerkärringar till tusen som hade kollat upp den samma dag den hamnade där .

Kollade in hans polare hot_smoker. Tufft och lägga upp skrytbild på hur dom har smällt en stulen(?) bil.

edit: En annan polare hade en sida där det fanns "tuff" musik.
http://www.vollan.se/Akta_Tjuvar.mp3

Pinsammt dåligt.

Alla kan inte gilla sån musik, dessutom behöver du inte blanda in den i detta . / Vollan, Antagonisten & P.G (vi som gjort låten)
 
Last edited:

pHil.

Guest
??

fråga efter min lillebrors lunarstrorm, gick in och kolla, hitta varken hojar eller några banditer? så lägg ner, kan slå vad om att den lille killen på lunarstorm inte ens kan stava till varken motorcykel eller abus!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Ni fjunisar som rör er utanför 125-forumet, ta't lugnt...

Förövrigt, vallar ett hårlöst får.

Tråd stängd.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top